23948sdkhjf

- Firmaets bedste år på alle områder

Stærkt regnskab fra Strongit. Udviklings- og konsulenthuset oplever markant kundetilgang samt fordobling af omsætning og bundlinjeresultat.
Yderst positivt. Sådan beskriver Strongits direktør og medejer, Peter Eberle, et 2014, hvor firmaet kan melde om fremgang på alle fronter med mange nye industrikunder, flere nye dygtige medarbejdere og ikke mindst en fordobling af omsætning og bundlinjeresultat.

- Vi har generelt god kundepenetrering. Vi oplever øget tilgang af nye industrikunder og har også udviklet de gamle salgsmæssigt. Blandt andet ved at de har taget flere folk ind til projekter, der blev startet op i 2013, siger Peter Eberle til Electronic Supply og uddyber, at man ved at holde sig til forretningsstrategien har opnået et EBIT på 4 million kroner. Han fortsætter:

- Det er jo helt klart en indikation på at vores virksomhed og forretningskoncept har sin berettigelse, når det lykkes os at indgå samarbejde med mange virksomheder, både lokalt og på nationalt plan og samtidig få meget positiv respons, på det vi leverer.

Mere end én ny kunde om måneden
Strongit startede tilbage i 2010, og firmaet er siden vokset til at have tre kontorer i Danmark; I Gråsten, Vejle og siden december 2014 også et i Ballerup.

- Vi har godt 60 interessante kunder. Det betyder, at vi har fået mere end én ny kunde per måned, siger Peter Eberle som ikke er sen til at understrege medarbejdernes betydning:

- I bund og grund har vi rigtig gode folk ansat. Det gør, at kunderne kommer igen. Vi starter med en lille opgave hos en kunde. Så opbygger vi tillid og sympati, som så fører til nye og større opgaver. Det hele bliver stille og roligt bygget op. Men kunderne skal jo også tjene penge på det, vi laver for dem, i fremtiden. Der er tale om mange millioner kroner.

Med mange store kunder indenfor blandt andet vindmølleområdet er der stor fortrolighed om Strongits arbejde.

Fundamentet er lagt for mere fremgang
Det gode arbejde i 2014 har allerede forplantet sig ind i 2015.

- Med et flot 2014 og med nye kommercielle folk ombord så er målet i 2015 yderligere vækst og fokus på indtjeningen. Der er foretaget massive investering, som vi allerede nu ser kaster noget af sig, så forventningerne er høje. Strategien for 2015 er klar, handlingsplanen ditto, så nu skal vi blot fortsætte i samme spor dog med yderligere tiltag, siger Peter Eberle, og tilføjer:

- Der er landet spændende rammeaftaler med interessante kunder, som er nye for os. De er kommet ind qua de dygtige folk, vi har fået ind. Det har vi store forventninger til.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125