23948sdkhjf

Ny chef skal styrke Termas danske forbindelser

Forsvarsvirksomheden etablerer en ny dansk markedsmodningsafdeling, der skal sikre de stærke bånd til det danske erhvervsliv, staten og forsvaret.
Terma udpeger Vice President Kristoffer Groth Jakobsen som chef for den nye forretningsenhed Market Development Denmark .

Market Development Denmark skal koordinere forholdet til danske kunder. Afdelingen skal også tage hånd om kontakten til forskellige dele af staten, som Forsvarsministeriet, Udenrigsministeriet og Erhvervsstyrelsen.

- Med vores globale ekspansion i USA, Asien og Mellemøsten er vi opmærksomme på ikke at glemme, at vi i sidste ende er et dansk selskab med stærke relationer til den danske regering og stat samt at vores lange forhold til de danske væbnede styrker og den danske Materiel- og Indkøbsstyrelse i særdeleshed er grundlaget for vores succes, siger Jørn Henrik Rasmussen, Terma Senior Vice President, Market Development.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094