23948sdkhjf

Underleverandør-samarbejde fortsætter på Topsils vilkår

Kontrollen er skærpet i kølvandet på den langvarige reklamationssag med en underleverandør, som Topsil nu har fået ud af verden.
Topsil indgik sidste uge en aftale med en underleverandør om kompensation for en nu afsluttet reklamationssag fra 2014. Det giver et bidrag til selskabets driftsresultat før afskrivninger med fire mio. kr.

Læs mere: Topsil indgår aftale med underleverandør

Samarbejdet mellem Topsil og underleverandøren fortsætter også trods den langvarige sag. Det samme gør aftalen med kunden, der modtog de fejlbehæftede silicium-skiver.

- Vi har en løbende kontrakt, og vi er glade for vores relation. Vi er bekymrede for den her situation, vi har haft, men der er taget tiltag til, at det ikke sker igen. Al den stund, at underleverandøren har begået fejlen, så kører vi ikke videre med de procesændringer, som underleverandøren indførte. Der er blevet rettet op på de fejl, og kontrollen er blevet skærpet, så det ikke sker igen, siger Kalle Hvidt Nielsen, administrerende direktør i Topsil, til computerworld.dk.

Original artikel: http://www.computerworld.dk/art/234726/d...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.099