23948sdkhjf

Så meget vil GN vokse

Høreapparatselskabet har opsat nye vækstmål for de kommende tre år
GN har netop lanceret sin 2017-2019-strategi. Den har fået navnet ” Hear more, do more, be more ”.

Fokus på innovation har ifølge GN været med til at styrke selskabets positionen inden for høreapparater og headsets til forretnings- og privat brug de seneste år. Både 2014-2016 strategien og før det strategien for 2011-2013 er opfyldt med succes. Det vil man nu bygge videre på.

- Fortsatte opgraderinger og forbedringer af vores kommercielle tilgang og en handlekraftig performance-minded organisation, vil være fundamentet under en fortsat stærk profitabel vækst i 2017-2019. Ved at kombinere viden fra høreapparater baseret på medico-standarder med kompetencer indenfor headsets til professionelle og forbrugere, vil GN blive unikt positioneret til at udvikle intelligente audio løsninger, der giver sine brugere mulighed for at "høre mere, gøre mere og være mere" end de nogensinde troede muligt, skriver GN om strategien.

Målene for GNs 2017-2019 strategi er finansielt:
GN Hearing:
• Årlig organisk omsætningsvækst på 6-8 procent
• EBITA-margin på 20-22 procent

GN Audio:
• Årlig organisk omsætningsvækst på 6-9 procent
• EBITA-margin på 17-19 procent

GN Store Nord forventer en effektiv skatteprocent på 22 procent
Læs mere om: GN
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094