23948sdkhjf

Satellitfirma satser på hele verden

Både det nære udland og det meget fjerne er omdrejningspunkter i leverandøren af testudstyr til satellitter SSBV-Rovsings strategi
Rovsing har gjort de europæiske kunder - kendt og kommende - til et kernepunkt i firmaets nye strategi.

- I tillæg til at opretholde de stærke relationer med sin kunde Airbus DS Space Systems, søger selskabet at udvide sine relationer med andre rumfarts- og militæraktører og hovedleverandører i Europa, skriver Rovsing i den nyligt offentliggjort 2015/16-årsrapport.

Interesserne strækker sig dog ud over det europæiske kontinent.

Ud over flere kontinenter
Ekspansion af forretningen til de internationale hovedmarkeder er således også et af de tre punkter i Rovsings strategi.

Her mener firmaet, at de Power SCOE projekter, der er kommet i hus med Lockheed-Martin og Boeing i USA, hjælper med til at etablere et netværk af direkte kontakter i det amerikanske rumfartsmarked, både for produkter og systemer. For bedre at udnytte forretningsmulighederne i USA har Rovsing indgået aftale med en lokal distributør i USA.

Også i Kina er Rovsing tilstede. For at opnå fodfæste på det kinesiske marked har selskabet en distributøraftale for Power SCOE produkterne med en partner i det store land.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093