23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 121-221158
Offentliggjort
Udbudstype
Begrænset udbud

It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Assens Kommune
Rådhus Allé 5
Att: Christian Morsø Lysemose
5610 Assens
DANMARK
Telefon: +45 64747389
Mailadresse: chlys@assens.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.assens.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Udbud af hjemmeside.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser

NUTS-kode DK031

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Kontrakten vedrører etablering, vedligehold og drift, herunder hosting af ny webløsning til Assens Kommune omfattende en ny hjemmeside (www.assens.dk) og et antal underliggende sites.

Omfattet af opgaven er ligeledes en vis videreudvikling, således at webløsningen løbende tilpasses udviklingen i kundens forretningsmæssige behov.
Den nye hjemmeside skal understøtte Assens Kommunes forretningsstrategiske mål og kerneydelser.
Følgende ydelser er omfattet af kontrakten:
— udvikling af moduler/funktionalitet i tæt samspil med kunden
— løbende samspil med og loyal rådgivning af kunden
— implementering af en kanalstrategi, hvor der forventes reel håndtering af alternative skærmstørrelser — mobile platforme (»responsive design«)
— udvikling og implementering af grafisk design i samspil med kunden
— udvikling og implementering af informationsarkitektur på operationelt niveau i samspil med kunden
— integration til en række systemer og datakilder, således at disse kan tilgås via web — herunder bistand til afklaring af, om disse integrationer videreføres i nuværende form eller genetableres under anvendelse af anden teknologi/integrationsform
— test af integrationer i samspil med kundens it og/eller 3. parts leverandører
— opsætning af test- og driftsmiljø med CMS-servere
— uddannelse af kommunens redaktørkorps og administratorer.
Følgende ydelser er ikke omfattet af udbuddet (negativ afgrænsning):
— Assens Kommune ønsker at anskaffe et helt nyetableret website, hvorfor opgaven ikke omfatter tilbud på en konvertering.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72000000, 72212220, 72260000, 72266000, 72250000, 72230000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Funktionalitet. Vægtning 45
2. Økonomi. Vægtning 35
3. Implementering. Vægtning 10
4. Vedligehold. Vægtning 10
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 6-006683 af 9.1.2015

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse: Kontrakt om levering, videreudvikling, vedligeholdelse, support og drift af platform til ny hjemmeside.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
13.5.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 5
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Skybrud.dk A/S
Dæmningen 36
7100 Vejle
DANMARK
Mailadresse: ahecter@skybrud.dk
Telefon: +45 70201223
Internetadresse: www.skybrud.dk

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inde 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidenden om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 45715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
23.6.2015

Send til en kollega

0.031