Fakta om udbudet
Udbyder
Tjenesteydelser i forbindelse med informationsteknologi
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Geodatastyrelsen
Rentemestervej 8
Kontaktpunkt(er): Geodatastyrelsen
Att: Lise Gerd Pedersen
2400 København NV
DANMARK
Telefon: +45 72545000
Mailadresse: gstkdd@gst.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.gst.dk
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: København.
NUTS-kode DK011
I den forbindelse ønsker Miljøministeriet at styrke anvendelsen af QualiWare, og der vil derfor blive behov for løbende indkøb af konsulentbistand til undervisning, rådgivning vedr. brugen af Qualiware samt de typer af konfiguration, som kan foretages af andre end systemleverandøren selv. Endvidere ønskes mulighed for at indkøbe bistand til konkrete projekter i forbindelse med modellering og dokumentation i QualiWare.
Opgaverne skal udføres i de respektive styrelser — primært Geodatastyrelsen, Naturstyrelsen og Miljøstyrelsen — og koordineres med den koncern fælles enhed, som er ansvarlig for rammeaftalen.
72222300
Del IV: Procedure
1. Pris. Vægtning 30
2. Faglige kvalifikationer/CV'er. Vægtning 40
3. Leverandørens kapacitet. Vægtning 30
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 29-049126 af 11.2.2015
Del V: Kontrakttildeling
QualiWare Consulting
Ryttermarken 15
3520 Farum
DANMARK
Mailadresse: consulting@qualiware.com
Telefon: +45 45470700
Internetadresse: www.qualiware.com
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er intet mæglingsorgan i Danmark
DANMARK
1. 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået. Lige som ovenfor er det en betingelse for, at fristen begynder at løbe, at underretningen indeholder en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3. 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk