Fakta om udbudet
EU-nr
2015/S 126-230902
Offentliggjort
Udbudstype
Begrænset udbud
Udbyder
Konsulentvirksomhed i forbindelse med programmel
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Thisted Kommune
Asylgade 30
Att: Digitaliseringschef Jette G. Kristensen
7700 Thisted
DANMARK
Telefon: +45 99171717
Mailadresse: jgk@thisted.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.thisted.dk
I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Del II: Kontraktens genstand
II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Jobcentersystem.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
NUTS-kode DK05
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Levering af IT-system til Thisted Kommunes Jobcenter.
Leverancen består i hovedtræk af følgende.
— Et borger-, virksomheds- og et tilbudsmodul med mulighed for integration til bl.a. diverse portaler, statslige IT-systemer, A-kasserne, P-data, div. kommunale fagsystemer for at muliggøre udbetaling af ydelser f.eks. sygedagpenge, kontanthjælp m.fl. — Integration med en række af kommunens øvrige systemer, herunder interne som eksterne.
— Driftsafvikling på servicebureau.
— Implementering, service, vedligeholdelse og krav om videreudvikling.
— Understøttelse af administration vedr. al relevant lovgivning og øvrige bestemmelser samt udvikling i takt med den lovgivningsmæssige og faglige udvikling på området.
Leverancen består i hovedtræk af følgende.
— Et borger-, virksomheds- og et tilbudsmodul med mulighed for integration til bl.a. diverse portaler, statslige IT-systemer, A-kasserne, P-data, div. kommunale fagsystemer for at muliggøre udbetaling af ydelser f.eks. sygedagpenge, kontanthjælp m.fl. — Integration med en række af kommunens øvrige systemer, herunder interne som eksterne.
— Driftsafvikling på servicebureau.
— Implementering, service, vedligeholdelse og krav om videreudvikling.
— Understøttelse af administration vedr. al relevant lovgivning og øvrige bestemmelser samt udvikling i takt med den lovgivningsmæssige og faglige udvikling på området.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
72266000
II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Del IV: Procedure
IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Den tilbudte løsnings funktionalitet. Vægtning 60
2. Økonomi. Vægtning 30
3. Servicemål- og niveau. Vægtning 10
1. Den tilbudte løsnings funktionalitet. Vægtning 60
2. Økonomi. Vægtning 30
3. Servicemål- og niveau. Vægtning 10
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 16-024940 af 23.1.2015
Del V: Kontrakttildeling
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
25.6.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 1
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
Schultz Information A/S
Spinderiet, Annexstrræde 5
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 72282827
Internetadresse: www.schultz.dk
V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.3.2) Indgivelse af klager
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30.6.2015