23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
06.07.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Arbejdsskadestyrelsen

Konsulentassistance for kvalitetssikring af anskaffelse af ny løsning som erstatning for det nuværende sagsbehandlingssystem


Arbejdsskadestyrelsen

Titel Konsulentassistance for kvalitetssikring af anskaffelse af ny løsning som erstatning for det nuværende sagsbehandlingssystem
Opgavebeskrivelse Ordregiver påtænker at gennemføre et udbud af en ny løsning som erstatning for det nuværende sagsbehandlingssystem SJP. Inden udbuddet påbegyndes, skal projektet risikovurderes af Statens It-projektråd.

Ordregiver ønsker at indgå en aftale om konsulentbistand for kvalitetssikring af anskaffelse af en ny løsning – herunder bl.a. etablering af projektgrundlag til brug for risikovurdering i Statens It-projektråd.

For nærmere beskrivelse af forventede opgaver henvises til bilag 1.

Bilag 1 og det øvrige udbudsmateriale kan i øvrigt hentes på http://www.ask.dk/da/Kontakt/Udbud/ANS.aspx
Annonceret 6. juli 2015 14:00:00 CEST
Deadline 12. august 2015 12:00:00 CEST
Udbudstype Mindre danske udbud
Opgavetype Tjenesteydelser
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
CPV kode 72000000, 72224000, 72225000, 72266000
NUTS kode DK
Myndighedstype Stat

Dokumenter & materiale

Dokumenter > application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
> application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
> application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
> application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
> application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
> application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
> application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document

Tildelings- og udvælgelseskriterier

Tildelingskriterier Økonomisk mest fordelagtige bud
Uddybning af tildelingskriterier Tildeling af opgaven vil ske på grundlag af tildelingskriteriet "det økonomisk mest fordelagtige tilbud".

Ordregiver vil i den forbindelse lægge følgende underkriterier til grund:

1. Pris
Ved vurderingen af dette underkriterium vil der blive lagt vægt på:

Den gennemsnitlige timepris for Konsulentteamet

2. Kvalitet

Ved vurderingen af dette underkriterium vil der blive lagt vægt på tilbudsgivers løsningsbeskrivelse (bilag 1a), herunder:

1. Tilbudsgiverens tilgang til kvalitetssikring jf. Ydelsesbeskrivelsen bilag 1
2. Tilbudsgiverens tilgang til review
3. Erfaring med gennemførelse af sammenlignelige opgaver hvor den fællesstatslige it-projektmodel har været anvendt og risikovurdering i statens it-projektråd har været en forudsætning.
4. CV over samtlige tilbudte konsulenter.
5. Tilbudsgivers oplæg til tidsplan for analysefasen
6. Tilbudsgivers oplæg til review i anskaffelses og gennemførelsesfasen
a. I vurderingen af tidsplaner vil der blive lagt vægt på et realistiske og gennemarbejdet oplæg, som samtidigt bidringer med en forståelse af de overvejelser, der ligger bagved tilbudsgiveres oplæg

Kriterierne er ikke angivet i vægtet eller prioriteret rækkefølge, men ved vurderingen tillægges kvaliteten stor betydning.
Udvælgelseskriterier  

Kontaktperson

Navn Jørn-Erik Grøndahl
Telefon +45 72206000
E-mail jog@ask.dk

Ordregiver

Navn Arbejdsskadestyrelsen
Adresse Sankt Kjelds Plads 11
2100 København Ø
DK
Telefon +45 72206000
E-mail ask@ask.dk
WWW www.ask.dk

 

Send til en kollega

0.078