Fakta om udbudet
Tabletcomputere
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Region Hovedstaden, Den Præhospitale Virksomhed v/Center for Økonomi — Indkøb
Kongens Vænge 2, Blok C, 1. sal
Att: Chefkonsulent Kristina Østergaard Mikkelsen
3400 Hillerød
DANMARK
Telefon: +45 38665828
Mailadresse: kristina.oestergaard.mikkelsen@regionh.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.regionh.dk
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
NUTS-kode DK01
Regionen har indkøbt Sepura® SRG3500 og SRG3900 mobilterminaler til SINE-nettet, som skal bruges tilkommunikation fra mobilapplikationen til AMK-Vagtcentralen og køretøjerne imellem. Mobilterminalen skalbetjenes via tablet-PC.
Leverancen omfatter nedenstående til ca. 110 køretøjer:
— vogn PC'er (Tablet) med trykfølsom skærm
— GPS enhed
— router/modem
— kabler og kabling
— operativsystem-licens til vogn PC'er (tablet) — Licens til Windows 7
— montering i ca. 110 køretøjer
— tilslutning af tablet til kundens eksisterende SEPURA terminaler
— idriftsættelse af den samlede løsning
— andre dele som er nødvendige for at løse opgaven
— support frem til 1.4.2016.
Herudover skal leveres enkeltstående dele ekskl. installation.
Optioner som angivet i pkt. II.2.2).
30213200, 38112100, 72611000, 30236000
Del IV: Procedure
1. Pris. Vægtning 60
2. Kvalitet og funktionalitet. Vægtning 20
3. Leveringssikkerhed. Vægtning 20
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 106-192332 af 4.6.2015
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt nr.: 4700003941 Betegnelse: Radiokommunikationsløsning (hardware) til kørende præhospitale enheder i Region HovedstadenRadiocom Danmark A/S
Baldersbækvej 31
2635 Ishøj
DANMARK
Mailadresse: info@radiocom.dk
Telefon: +45 43744460
Internetadresse: www.radiocom.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000