Fakta om udbudet
Transformatorer
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Del I: Ordregiver
SEAS-NVE Holding A/S
Energivej 33
Att: Charlotte Kinsbøl Kjær
4690 Haslev
DANMARK
Telefon: +45 51168854
Mailadresse: ckk@seas-nve.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.seas-nve.dk
Del II: Kontraktens genstand
31170000, 31171000
Del IV: Procedure
Bekendtgørelse om kvalifikationsordning
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 231-408168 af 29.11.2014
Del V: Kontrakttildeling
Kolektor Etra
Šlandrova ulica 10
SI-1231 Ljubljana
SLOVENIEN
Telefon: +386 15302800
Mailadresse: info.kolektor.etra@kolektor.com
Fax: +386 15302830
Internetadresse: www.kolektor-etra.si
Del VI: Supplerende oplysninger
Nærværende udbud refererer til offentliggørelsen af udbud og gennemførelse af prækvalifikation via Sellihca Qualification System, bekendtgørelse vedr. kvalifikationsordninger 2014/S 231-408168.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), glæder følgende friste for indgivelse af klager:
Klager over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har afgivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klagen indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Offentlig Konkurrence
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk