23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 166-303532
Offentliggjort
Udbudstype
Begrænset udbud

Overvågnings- og sikringssystemer og -anordninger


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Copenhagen Airport A/S
14707204
Lufthavnsboulevarden 6
Att: Peter Folmer Hansen
2700 Kastrup
DANMARK
Telefon: +45 30328883
Mailadresse: peter.folmer.hansen@ext.cph.dk

Internetadresse(r):

Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/101360

Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=144367&B=CPH

I.2) Hovedaktivitet
Lufthavnsrelaterede aktiviteter
I.3) Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne
Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Rammeaftale og tilbud på kameraovervågning.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Kastrup.

NUTS-kode DK

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
CPH ønsker en rammeaftale på kameraovervågningsudstyr på 3 år, med mulighed for 2 x 12 måneders forlængelse.
Det første køb:
Kameraovervågning af ny udendørs security grænse. Løsningen skal være operationel den 1.12.2015.
CPH ønsker at købe kameraer der skal kunne integreres med den eksisterende, egenudviklet VMS løsning (VMS understøtter Dallmeier DaVid og Onvif), hvor dekodningen af optagelser sker vha. Dallmeier hardware dekoder.
Særlige vilkår omkring overvågningen:
De særlige vilkår omkring overvågningsområdet giver sig udslag i højderestriktioner i flyzoner, og det stiller følgende krav til kameraovervågningsløsning:
— Få kameramaster og dermed en kameraløsning med flere linser per opsætning.
— CPH ønsker at benytte eksisterende installationspunkter (master, bygning o. lign., hvor der findes CPH net). I området er der op til 600 meter mellem installationspunkterne.
— CPH ønsker som minimum 62 pix/meter konstant på hele strækningen — både live og i optagelser.
Sikkerhedshensyn og betjeningsvenlighed:
Formålet med installationen af kameraer langs grænsen er, at de kan bruges operationelt (live/backup) for at tilsikre, at der kan ske hurtigt aktion ved en uhensigtsmæssig hændelse, dvs. billeder/video skal ikke kun bruges til efterbehandling/ dokumentation, men som et aktivt værktøj:
— Hele grænsen skal overvåges og optages konstant med minimum 62 pix/meter,
— CPH ønsker at kunne observere både dag og nat med eksisterende belysning på minimum 0,2 lux.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

35120000, 34968000, 35125300

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos ordregiveren:
Kameraer - Overvågning
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 94-171298 af 16.5.2015

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Tildeling og kontraktens værdi
Kontrakt nr.: 1
Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Rammeaftale
V.1.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
10.7.2015
V.1.2) Oplysninger om tilbud
V.1.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Scanview A/S
Karetmagervej 23 B
7000 Fredericia
DANMARK

V.1.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi:
Værdi: 3 000 000 DKK
Eksklusive moms
V.1.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
V.1.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk/

VI.3.2) Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Præcise oplysninger om klagefrist(er) samt information om det danske klagesystem kan findes på https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25.8.2015

Send til en kollega

0.047