23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 169-308653
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Midtjylland
Skottenborg 26
Kontaktpunkt(er): Indkøb og Medicoteknik, Olof Palmes Allé 15
Att: Anders Jakobsen
8800 Viborg
DANMARK
Telefon: +45 78410003
Mailadresse: anders.jakobsen@stab.rm.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.rm.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.udbud.rm.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Levering af socialfagligt it-system som Software-as-a-Service.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser

NUTS-kode DK04

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Udbuddet vedrører levering af socialfagligt it-system som Software-as-a-Service. Leverancen kan i hovedtræk beskrives således:
Socialområdet i Region Midtjylland ønsker at indgå kontrakt om levering af et socialfagligt it-system. Systemet skal bruges til at understøtte dokumentationen af den socialfaglige indsats, kommunikation om borgernes behovsamt være platform i forbindelse med de tilknyttede administrative funktioner.
Systemet skal leveres som Software-as-a-Service, og skal anvendes på Region Midtjyllands dag- og botilbud/behandlingstilbud/ institutioner, der geografisk spredt i regionen, samt af Socialområdet, der har til huse i Viborg. Systemet forventes indkøbt og anvendt på op til 8 af socialområdets 9 specialeområder. Specialområderne dækker samlet set over 31 sociale tilbid, som hver især omfatter flere afdelinger. Systemets forventes anvendt af ca. 3 200 interne brugere og ca. 200 eksterne brugere. Sidstnævnte tal forventes at blive højere fremover, hvilket systemet forventes at kunne imødekomme.
Generelt skal systemet støtte løsningen af de forskelligartede opgaver, som Socialområdet arbejdsfunktioner varetager, decentralt og centralt. Systemet skal have brugeren i centrum for at understøtte den socialfaglige indsats for den enkelte borger, og dermed være grundlaget for en let og smidig varetagelse af dokumentations- og informationsbehovet for Socialområdets medarbejdes.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72000000, 72200000, 72600000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Økonomi. Vægtning 25
2. Kvalitet og funktionalitet. Vægtning 45
3. Projekt- og leveringssikkerhed. Vægtning 15
4. Servicemål og serviceniveau. Vægtning 15
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
1-16-4-47-14
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 238-419162 af 10.12.2014

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
29.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

EG Team Online A/S
Edisonvej 2
5000 Odense
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud Inden 45 (kalender)dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: www.klfu.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28.8.2015

Send til en kollega

0.033