23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 171-310937
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Reagensglas


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Sjælland
29190658
Køgevej 9-13
Att: Kenneth Kalsgaard
4000 Roskilde
DANMARK
Telefon: +45 40493156
Mailadresse: kekk@regionsjaelland.dk

Internetadresse(r):

Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/137394

Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=140076&B=RS

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Udbud af Prøveopbevaringsrør og Udstyr til Region Sjælland.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Næstved.

NUTS-kode DK02

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Baggrund for udbuddet er, at der i Region Sjælland etableres en biobank, der skal servicere alle regionens forskere. Biobanken skal bistå med opbevaring af eksisterende prøver, men også forestå aliqoutering af prøvemateriale fra nye projekter.
Der er derfor behov for prøveopbevaringsrør (herefter benævnt rør), i forskellige størrelser, anvendelige til storskala biobankshåndtering. Da biobanken baseres på best practice ønskes primært anvendt rør med 2D barcode i bunden af hvert rør, og disse rør er placeret i et SBS pladeformat (herefter benævnt plade).
Der skal gives tilbud på rør med 2 forskellige låg/lukketyper; Skruelåg, og folielukning.
Ud over rør og plader, indgår der i udbuddet også udstyr til aftagning/påsætning af de forskellige lukketyper, samt stregkodescannere og evt. programmel til disse.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33192500, 30216130, 38000000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Kvalitet og funktionalitet. Vægtning 50
2. Økonomi. Vægtning 45
3. Optioner og service. Vægtning 5
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
117167
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 90-161372 af 9.5.2015

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 1 Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Udbud af Plastic (prøveopbevaringsrør m.m.) samt apparater til håndtering af disse, til Biobanken Region Sjælland
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
10.8.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal bud modtaget elektronisk: 5
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

FluidX Ltd
5593586
Monksheath Hall Workshops
SK10 4SY Nether Alderley
DET FORENEDE KONGERIGE
Mailadresse: emma.ryan@fluidx.eu

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi:
Værdi: 3 000 000 DKK
Eksklusive moms
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): EU-udbud:
— En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
— Andre klager skal være modtaget i klagenævnet:
— Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt,
— Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
— Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
— Har ordregiveren fulgt proceduren i Håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/
Fax: +45 41715100

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
1.9.2015

Send til en kollega

0.046