Fakta om udbudet
Udbyder
Reagensglas
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Region Sjælland
29190658
Køgevej 9-13
Att: Kenneth Kalsgaard
4000 Roskilde
DANMARK
Telefon: +45 40493156
Mailadresse: kekk@regionsjaelland.dk
Internetadresse(r):
Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/137394
Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=140076&B=RS
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Næstved.
NUTS-kode DK02
Der er derfor behov for prøveopbevaringsrør (herefter benævnt rør), i forskellige størrelser, anvendelige til storskala biobankshåndtering. Da biobanken baseres på best practice ønskes primært anvendt rør med 2D barcode i bunden af hvert rør, og disse rør er placeret i et SBS pladeformat (herefter benævnt plade).
Der skal gives tilbud på rør med 2 forskellige låg/lukketyper; Skruelåg, og folielukning.
Ud over rør og plader, indgår der i udbuddet også udstyr til aftagning/påsætning af de forskellige lukketyper, samt stregkodescannere og evt. programmel til disse.
33192500, 30216130, 38000000
Del IV: Procedure
1. Kvalitet og funktionalitet. Vægtning 50
2. Økonomi. Vægtning 45
3. Optioner og service. Vægtning 5
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 90-161372 af 9.5.2015
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt nr.: 1 Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Udbud af Plastic (prøveopbevaringsrør m.m.) samt apparater til håndtering af disse, til Biobanken Region SjællandFluidX Ltd
5593586
Monksheath Hall Workshops
SK10 4SY Nether Alderley
DET FORENEDE KONGERIGE
Mailadresse: emma.ryan@fluidx.eu
Værdi: 3 000 000 DKK
Eksklusive moms
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
— En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
— Andre klager skal være modtaget i klagenævnet:
— Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt,
— Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
— Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
— Har ordregiveren fulgt proceduren i Håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/
Fax: +45 41715100