23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 192-348422
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Naturstyrelsen
Haraldsgade 53
Kontaktpunkt(er): Naturstyrelsen
Att: Anders Bergholtz Friis
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 93588044
Mailadresse: afrii@nst.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://nst.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.nst.dk/annonceringer/alle-annonceringer/2015/

I.2) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.3) Hovedaktivitet
Miljø
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Natura2000-database EU-rapportering.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: København.

NUTS-kode DK01

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Med udgangen af 2015 skal Natura2000-databasen suppleres med en række oplysninger og afrapporteres til EU. Databasen indeholder en række grundoplysninger for de enkelte habitat- og fuglebeskyttelsesområder i Danmark. Naturstyrelsen ønsker at effektivisere processen omkring udfyldelse og rapportering af databasen. Opgaven består i at udbygge en eksisterende database, Naturplandatabasen, så den kommer til at omfatte de data der skal rapporteres via Natura2000-databasen. Naturplandatabasens brugergrænseflade skal ligeledes udbygges i relation til udbygningen af databasen. Derudover omfatter opgaven at udvikle et modul, der kan lave et dataudtræk fra Naturplandatabasen og danne en version af Natura2000-databasen.
Kontrakten indeholder mulighed for tilkøb af fremtidige opgaver, hvilket fremgår af udbudsmaterialet.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72000000, 72230000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Laveste bud 459 000 og højeste bud 482 522 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Løsning. Vægtning 50
2. Pris. Vægtning 25
3. Faglige kvalifikationer. Vægtning 25
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 88-158884 af 7.5.2015

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
19.6.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Grontmij A/S
Glostrup
2600 København
DANMARK
Internetadresse: http://www.grontmij.dk

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi:
Værdi: 459 000 DKK
Eksklusive moms
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 459 000 DKK
Eksklusive moms
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underretteordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30.9.2015

Send til en kollega

0.078