23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 195-353822
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Digitaliseringsstyrelsen
Landgreven 4
Att: Asger Rønn Jensen og Tobias Fjeldsted
1017 København K
DANMARK
Telefon: +45 33925200
Mailadresse: arjen@digst.dk og tobjf@digst.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.digst.dk/Servicemenu/Om-os/Udbud

I.2) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Bistand til tekniske opgaver i forbindelse med næste generation NemID-løsning.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: København.
NUTS-kode
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Specialiseret konsulentbistand med betydelige kompetencer inden for eID- og eSignaturløsninger. På http://www.digst.dk/Loesninger-og-infrastruktur/NemID findes oplysninger om det samlede projekt, som tilbudsgiver skal indgå i.

II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72000000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Laveste bud 520 000 og højeste bud 543 375 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Økonomi. Vægtning 33
2. Kvalitet. Vægtning 33
3. Fleksibilitet. Vægtning 33
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
2015-391
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 131-240989 af 10.7.2015

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 1 Betegnelse: Kontrakt om bistand til tekniske opgaver i forbindelse med næste generation af den nationale eID og signatur infrastruktur
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
14.9.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Alexandra Instituttet A/S
Åbogade 34
8200 Aarhus
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi:
Værdi: 2 000 000 DKK
V.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klagen skal være indgivet 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
5.10.2015

Send til en kollega

0.046