Fakta om udbudet
Udbyder
Sund & Bælt Holding A/S
Vindere
(06.05.2016)
Peytz & Co A/S
Rentemestervej 56C
2400 København NV
Rammeaftale vedrørende udvikling og drift af Sund & Bælt-koncernens Drupal- og WordPress-hjemmesider.
Sund & Bælt Holding A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Sund & Bælt Holding A/S
Vester Søgade 10
Att: Mikkel Taanum
1601 København V
DANMARK
Telefon: +45 33416245
Mailadresse: udbud@sbf.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.sundogbaelt.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
NUTS-kode DK01
Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 3672000000, 72420000, 72250000, 72400000
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Beskrivelse af de særlige vilkår: Det vil være et krav, at tilbud indeholder et »core team«, som taler dansk på forhandlingsniveau og som kan deltage i møder med Sund & Bælts medarbejdere i København med relativt kort varsel.
Følgende vil blive opkrævet af den vindende tilbudsgiver:
Serviceattest, revisorudtalelse eller tro og love-erklæring om, at tjenesteyderen har opfyldt sine forpligtelser med hensyn til betaling af bidrag til sociale sikringsordninger henh. betaling af skatter og afgifter i henhold til forskrifterne i det land, hvor den pågældende er etableret, og i Danmark.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Ansøger skal have positiv egenkapital på mindst 50 000 DKK.
Ansøger skal indsende min. 5 referencer fra opgaver vedrørende Drupal- og WordPress-løsninger udført indenfor de seneste 2 år. Det bemærkes, at der skal indsendes referencer både fra opgaver lavet i Drupal og i WordPress.
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Ordregiver vil prækvalificere de 5 ansøgere, der vurderes at have de mest relevante erfaringer fra arbejde med Drupal og Wordpress løsninger.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmateriale og kontrakt vil blive affattet på dansk. Arbejdssproget vil være dansk.
Ansøgere opfordres til at holde øje med Sund & Bælts hjemmeside (www.sundogbaelt.dk/udbud) frem til fristens udløb for eventuelle rettelser til nærværende bekendtgørelse.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: www.klfu.dk
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er ikke noget organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået. Lige som ovenfor er det en betingelse for, at fristen begynder at løbe, at underretningen indeholder en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3. 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk