Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Betegnelse for kontrakten
Udbud levering af krafttransformere til forsyningsnettet — prækvalifikation.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
II.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Rammeaftalen omhandler levering og montering af 5 krafttransformere til HEF's 60 kV stationer i forsyningsområdet, fordelt på en 3-årig periode. Det er et krav at første anlæg 1 x 25/31,5 MVA kan leveres sommeren år 2015. Efterfølgende leveringsplan er 1 x 25/31,5 og 1 x 16/20 MVA i år 2016 og 2 x 25/31,5 MVA i år 2017.
II.1.5)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
II.1.6)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Forhandling med udbud
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos ordregiveren:
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Del V: Kontrakttildeling
V.1)
Tildeling og kontraktens værdi
Kontrakt nr.: 1
Betegnelse: 60/20 og 60/10 kV transformere
V.1.1)
Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
3.12.2014
V.1.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 4
V.1.3)
Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
SGB Starkstrom-Gerätebau GmbH
Ohmstraße 10
93055 Regensburg
TYSKLAND
V.1.4)
Oplysninger om kontraktens værdi
V.1.5)
Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
V.1.6)
Pris, der er betalt for lejlighedskøb
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2)
Yderligere oplysninger:
VI.3)
Klageprocedurer
VI.3.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Internetadresse: www.klfu.dk
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er intet officielt mæglingsorgan i Danmark
VI.3.2)
Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til Lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne mv. (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud. Klage over udbud skal være indbragt for Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiver har indgået rammeaftalen. Dette er regnet fra fremsendelse af en underretning af de berørte tilbudsgivere. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor underretningen blev fremsendt til de berørte tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
VI.3.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17.11.2015