It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme
Nyropsgade 7
Att: Lotte Marcher
1602 København V
DANMARK
Mailadresse: bk83@ks.kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.kk.dk/udbud
I.2)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3)
Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4)
Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Betegnelse for kontrakten
Facility Managementsystem til Københavns Kommune.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
NUTS-kode DK011
II.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Et standard Facility Management system, der understøtter Københavns Ejendommes arbejde med at udføre strategisk styring af ejendomsporteføljen, samt drift og vedligehold på en bygningsmasse bestående af ca. 2 500 000 m2.
Kontrakten omfatter installering, implementering, vedligehold, support og drift af standard, web baseret system, leveret som en servicebureauløsning/cloudløsning.
II.1.5)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
II.1.6)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.2)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 9 000 000 DKK
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Begrænset
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Kvalitet. Vægtning 40
2. Økonomi. Vægtning 35
3. Tid og implementering. Vægtning 25
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt nr.: 1
Betegnelse: Kontrakt om servicebureauløsning for facility Management system til Københavns Kommune/Københavns Ejendomme
V.1)
Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
26.10.2015
V.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 4
V.3)
Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
NTI CADcenter A/S
3500 Værløse
DANMARK
V.4)
Oplysninger om kontraktens værdi
V.5)
Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2)
Yderligere oplysninger:
VI.3)
Klageprocedurer
VI.3.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.3.2)
Indgivelse af klager
VI.3.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19.11.2015