23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 231-420688
Offentliggjort

It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support


Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Københavns Kommune, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Sjællandsgade 40
Att: Ole Saugmann Rasmussen
2200 København N
DANMARK
Telefon: +45 35303805
Mailadresse: vl60@suf.kk.dk
Fax: +45 35303955

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: http://www.kk.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
Andet: ældreomsorg
1.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne
Den ordregivende myndighed / ordregiveren indkøber på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Levering af fagligt kompetenceværktøj.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 11: Managementkonsulentvirksomhed [6] og hermed beslægtede tjenesteydelser
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Et fagligt kompetenceværktøj der kan sikre at medarbejderne har de fornødne interesser, får udviklet deres kompetencer samt får et fælles sprog omkring disse. Herudover skal værktøjet give lederne et overblik over de enkelte medarbejderes, afdelingers og faggruppers kompetenceprofil. Endeligt skal værktøjet gøre det muligt for forvaltningen at få et samlet overblik over kompetencerne i de enkelte enheder og hos de enkelte faggrupper og behov for kompetenceudvikling. Systemet skal kunne anvendes af op til 7 000 medarbejdere.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72000000

II.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 3 208 000 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1, D2 eller D3)
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Kun en bestemt tilbudsgiver kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder / varer / tjenesteydelser af: tekniske årsager
Kontrakten er tildelt direkte i henhold til rammeaftale 02.19.02 ASP/Cloud-SaaS indgået af Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/S.
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed / ordregiveren
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Competencehouse A/S
Fruebjergvej 3
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: kontakt@competencehouse.dk
Telefon: +45 38380000

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 3 208 000 DKK
Eksklusive moms
V.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.3.2) Indgivelse af klager
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25.11.2015

Send til en kollega

0.047