Fakta om udbudet
EU-nr
2016/S 026-042605
Offentliggjort
Udbudstype
Begrænset udbud
Udbyder
Konsulentvirksomhed i forbindelse med programmel
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Middelfart Kommune
Søndergade 65
Att: Løn- og økonomichef Thomas Foged
5500 Middelfart
DANMARK
Telefon: +45 88885500
Mailadresse: Thomas.Foged@middelfart.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.middelfart.dk
I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Del II: Kontraktens genstand
II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Koncernløsning vedr. økonomi, løn- og personale, vagtplan, debitor, projekt- og ressourcestyring og indkøbssystem.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
NUTS-kode DK031
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Middelfart Kommune ønsker at indgå kontrakt om en samlet koncernløsning for kommunen omfattende:
økonomi, løn- og personale, vagtplan, debitor, projekt- og ressourcestyring og indkøbssystem.
Løsningen skal i sin helhed tilbydes som en servicebureauløsning.
Leverancen skal omfatte alle ydelser, der er nødvendige for ibrugtagning, herunder installation, konfiguration, uddannelse, projektledelse, implementeringsstøtte og drift af løsningen. Leverancen skal endvidere omfatte vedligeholdelse og videreudvikling i forhold til lovgivningsmæssig og faglig udvikling, f.eks. i forhold til krav til kommunale budget- og regnskabssystemer, lovgivningen på indkøbsområdet og i forhold til overenskomster, herunder opdatering med overenskomstbestemt lønudvikling.
økonomi, løn- og personale, vagtplan, debitor, projekt- og ressourcestyring og indkøbssystem.
Løsningen skal i sin helhed tilbydes som en servicebureauløsning.
Leverancen skal omfatte alle ydelser, der er nødvendige for ibrugtagning, herunder installation, konfiguration, uddannelse, projektledelse, implementeringsstøtte og drift af løsningen. Leverancen skal endvidere omfatte vedligeholdelse og videreudvikling i forhold til lovgivningsmæssig og faglig udvikling, f.eks. i forhold til krav til kommunale budget- og regnskabssystemer, lovgivningen på indkøbsområdet og i forhold til overenskomster, herunder opdatering med overenskomstbestemt lønudvikling.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
72266000
II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Del IV: Procedure
IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Den tilbudte løsnings funktionalitet. Vægtning 75
2. Økonomi. Vægtning 25
1. Den tilbudte løsnings funktionalitet. Vægtning 75
2. Økonomi. Vægtning 25
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 161-295067 af 21.8.2015
Del V: Kontrakttildeling
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.2.2016
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
KMD A/S
Niels Bohrs Allé 185
5220 Odense SØ
DANMARK
Telefon: +45 44601000
Internetadresse: www.kmd.dk
V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.3.2) Indgivelse af klager
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
4.2.2016