Fakta om udbudet
Reparations- og vedligeholdelsestjenester
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
Arsenalvej 55
Kontaktpunkt(er): Forsvarsministereiets Ejendomsstyrelse
Att: Fuldmægtig Anne Sofie Muchitsch
9800 Hjørring
DANMARK
Mailadresse: fes@mil.dk; cc.: fes-udb07@mil.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.forsvaret.dk/fes
Elektronisk adgang til oplysninger: http://http://forsvaret.dk/FES/Indk%C3%B8b%20og%20Udbud/EU%20udbud/Tjenesteydelser/Pages/default.aspx
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 1: Vedligeholdelse og reparation
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Serviceaftalen omfatter SRO-anlæg primært i Jylland og 2 anlæg i Korsør.
NUTS-kode DK
SRO-anlæggene på de enkelte tankområder og pumpestationer er koblet til Forsvarets kommunikationsnetværk benævnt FIIN-nettet i en lukket brugergruppe. Brugergruppen er adskilt fra FIIN-nettets øvrige brugere via VPN. Dette gør det muligt, at overvåge de tekniske installationer på et tankområde/pumpestation fra SRO-anlægget på et andet tankområde/pumpestation.
Aftalen dækker såvel service på SRO-anlæggene i almindelighed samt lovpligtig afprøvning af miljørelaterede alarmpunkter.
Indeholdt i aftalen er desuden bistand og tilkald i forbindelse med fejlfinding og fejlafhjælpning. Tilkald i forbindelse med fejlfinding/fejludbedring vil typisk blive udført inden for normal arbejdstid.
Der vil dog være perioder af 60 timers varighed, hvor der kan forekomme akut tilkald 24 timer i døgnet — disse 60 timers perioder vil blive varslet på forhånd og aftales med brugerne på de enkelte anlæg. Fejlsøgning vil i praksis også omfatte såvel instrumentering som datanetværk på brændstofanlæggene.
Leverandøren er ansvarlig for varetagelse af al administration i forbindelse med service og fejltilkald. Herunder bl.a. planlægning af service udførelse, udarbejdelse af servicerapporter og udarbejdelse og afslutning af fejlrapporter med tilhørende administration heraf.
50000000, 42961200, 48921000, 42961000, 50312300, 50312310, 38420000, 38570000
Eksklusive moms
Del IV: Procedure
1. Pris. Vægtning 60
2. CV'er. Vægtning 15
3. Besvarelse af cases. Vægtning 25
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 156-287035 af 14.8.2015
Del V: Kontrakttildeling
Antal bud modtaget elektronisk: 4
EL:CON A/S
Ryhavevej 50
8210 Aarhus V
DANMARK
Mailadresse: elcon@elcon-as.dk
Telefon: +45 72220666
Laveste bud 1 299 734 og højeste bud 2 426 405 DKK
Del VI: Supplerende oplysninger
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse, Arsenalvej 55, 9800 Hjørring, Att.:Fes-udb07 Anne Sofie Muchitsch.
b. Ansøgningen bør mærkes »Udbud af Serviceaftale for SRO-anlæg — må ikke åbnes« og bedes fremsendt i 1 papirudgave samt elektronisk på en USB-nøgle. Der kan ikke afgives ansøgning per e-mail.
c. Prækvalifikationsansøgninger tidsregistreres ved modtagelse, og rettidigt indkomne anmodninger om
deltagelse åbnes efter prækvalifikationsfristens udløb.
d. Eventuelle spørgsmål til prækvalifikationen bedes fremsendt via e-mail på den i punkt I.1) anførte måde. Spørgsmål modtaget inden den 1.9.2015 kl. 12:00 vil blive besvaret senest 6 dage før ansøgningsfristen. Svar vil blive offentliggjort på ordregivers internetadresse www.forsvaret.dk/fes under »Indkøb og udbud«, »EUudbud«. Det er ansøgers ansvar at holde sig opdateret om eventuelle offentliggørelser på hjemmesiden.
e. På www.forsvaret.dk/fes under »Indkøb og udbud« findes foruden denne udbudsbekendtgørelse skabeloner til brug for ansøgningen.
Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
senere ændringer gælder følgende for indgivelse af klager:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for
Udbud inden 20 kalenderdage. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor Ordregiver
har afsendt underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet
prækvalificeret. Fristen begynder dog først at løbe, når der i underretningen er
angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for Ordregivers beslutning.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud
inden 45 kalenderdage efter at Ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den
Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes
fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er offentliggjort.
2) Klageren skal senest samtidig med at klage indgives til Klagenævnet for Udbud
skriftligt underrette Ordregiver om, at klage indgives til klagenævnet for Udbud og
om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I
tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk