Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
http://permalink.mercell.com/58441597.aspx
Udbyder
Helsingør Kommune
Opdateringer
Vi er blevet opmærksomme på, at udbuddets nuværende opbygning af referencekrav er uhensigtsmæssigt. Vi vælger derfor at aflyse udbuddet i dets nuværende form. Der vil meget snart blive lagt et nyt udbud op. Vi beklager ulejligheden.
Serviceeftersyn og vedligeholdelse - automatisk indbrudsalarm + automatisk dørkontrol (AIA og ADK anlæg)
Helsingør Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Stengade 59
Helsingør
3000
DANMARK
Kontaktperson: Lene Rosengaard
E-mail: lro11@helsingor.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/58441597.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.helsingorkommune.dk/
Del II: Genstand
Serviceeftersyn og vedligeholdelse — automatisk indbrudsalarm + automatisk dørkontrol (AIA og ADK anlæg).
Udbuddet omfatter Rammeaftale med en leverandør til begge kommuner (Fredensborg og Helsingør) på vedligeholdelse, reparation, mindre udvidelser og serviceabonnement for eksisterende AIA-ADK anlæg. Yderligere omfattes opsætning af låsecylindere i forbindelse med montering af ADK. Den samlede årlige omsætning for de to kommuner har i 2015 været ca. 1 300 000 DKK ekskl. nye installationer. Ved ad hoc-opgaver på anlæg, der overstiger 50 000 DKK, samt ved installation af nye anlæg, indhentes tilbud jf. Tilbudsloven 7.12.2007 nr. 1410, enten som underhåndsbud eller ved licitation. Udbuddet omfatter således alene ydelser i forbindelse med AIA-ADK og ikke andre services såsom vagtcentralsordning, ITV, ABA samt låsesystemer til selve bygningerne.
Rammeaftalen gælder fra 1.8.2016 og udløber 31.7.2019 med en option for Kommunen på forlængelse i op til yderligere 1 x 12 måneder. Kommunen giver senest 3 måneder før Rammeaftalens udløb meddelelse til Leverandøren, såfremt Kommunen ønsker at gøre brug af optionen. Hver Kommune er selvstændig Ordregiver i det aktuelle udbud, og der vil efterfølgende blive indgået selvstændig Rammeaftale med den enkelte kommune.
Kan forlænges 1 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk