23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 088-154850
Offentliggjort
06.05.2016
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Fredericia Kommune

Vindere

(06.05.2016)
Edora A/S
Nørgaardsvej 32
2800 Kongens Lyngby

Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services


Fredericia Kommune

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Fredericia Kommune
Gothersgade 20
Fredericia
7000
DANMARK
Kontaktperson: Jeppe Pehrson
Telefon: +45 22417508
E-mail: jeppe.pehrson@fredericia.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.fredericia.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Leveringsaftale agtes indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services.

Leveringsaftalen omfatter køb af booking- og kø system.

 

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 2 500 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000
72240000
72250000
72260000
72300000
72416000
72510000
72514000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Fredericia Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Leveringsaftale om levering af IT-system til understøttelse af automatisering af de arbejdsprocesser, der i dag findes omkring håndtering af ressourceplanlægning, mødeafholdelse, indkaldelser, digitalt check-in mv. Løsningen indeholder en selvbetjeningsdel, som giver borgere mulighed for selv at booke, ombooke eller aflyse en tid til samtale i kommunen via kommunens hjemmeside. Løsningen kan desuden håndtere kommunikationen med borgeren og sagsbehandlere og andre mødeparter i form af SMS, e-mail, e-Boks, fjernprint og facilitering af videomøder.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40 %
Pris - Vægtning: 60 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

 

Direkte tildeling er sket via SKI Rammeaftale 02.19 iht. det af SKI opstillede paradigme.

Kun 1 leverandør er fundet egnet til at kunne opfylde de behov som er opstillet af Fredericia Kommune.

Der afholdes 10 dages frivillig standstill-periode inden der vil blive indgået kontrakt med Edora A/S, regnet fra dagen for indsendelse af denne bekendtgørelse.

 

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten/beslutningen om tildeling af koncession:
03/05/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
Edora A/S
27518184
Nørgaardsvej 32
Kongens Lyngby
2800
DANMARK
NUTS-kode: DK012
Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 2 500 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet

eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en

udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden

30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i

Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen

indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående

offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.

Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en

klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives

til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Håndhævelseslovens §

6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der

begæres opsættende virkning af klagen, jf. Håndhævelseslovens § 12, stk.1.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/05/2016

Send til en kollega

0.046