Fakta om udbudet
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Sund og Bælt Holding A/S
Vester Søgade 10
Att: Kent Raun Moritzen
1601 København V
DANMARK
Telefon: +45 33416245
Mailadresse: udbud@sbf.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.sundogbaelt.dk
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
NUTS-kode DK01
72000000, 72420000, 72250000, 72400000
Del IV: Procedure
1. Timepriser. Vægtning 35
2. Bemanding af opgaven. Vægtning 65
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 196-355085 af 9.10.2015
Del V: Kontrakttildeling
Antal bud modtaget elektronisk: 0
Peytz & Co A/S
Rentemestervej 56C
2400 København NV
DANMARK
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmateriale og kontrakt vil blive affattet på dansk. Arbejdssproget vil være dansk.
Ansøgere opfordres til at holde øje med Sund og Bælts hjemmeside (www.sundogbaelt.dk/udbud) frem til fristens udløb for eventuelle rettelser til nærværende bekendtgørelse.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: www.klfu.dk
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er ikke noget organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået. Lige som ovenfor er det en betingelse for, at fristen begynder at løbe, at underretningen indeholder en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3. 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk