23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 088-155581
Offentliggjort

It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Sund og Bælt Holding A/S
Vester Søgade 10
Att: Kent Raun Moritzen
1601 København V
DANMARK
Telefon: +45 33416245
Mailadresse: udbud@sbf.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.sundogbaelt.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Offentligt organ
I.3) Hovedaktivitet
Andet: infrastrukturejer
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Rammeaftale vedrørende udvikling og drift af Sund og Bælt-koncernens Drupal- og WordPress-hjemmesider.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser

NUTS-kode DK01

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Aftalen drejer sig om udvikling og drift af Sund og Bælt-koncernens Drupal- og WordPress hjemmesider, med et »core team« af medarbejdere, der deltager i møder med Sund & Bælt koncernens medarbejdere med relativt kort varsel flere gange om måneden. Disse møder vil forgå på dansk.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72000000, 72420000, 72250000, 72400000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Timepriser. Vægtning 35
2. Bemanding af opgaven. Vægtning 65
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 196-355085 af 9.10.2015

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
5.4.2016
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
Antal bud modtaget elektronisk: 0
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Peytz & Co A/S
Rentemestervej 56C
2400 København NV
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
Anmodning om deltagelse skal fremsendes i 1 originaleksemplar og 2 kopier, samt en elektronisk kopi på CD-rom eller memory-stick til adressen nævnt i punkt I.1). Ansøgning skal mærkes »Anmodning om prækvalifikation — Udbud af rammeaftale vedrørende udvikling og drift af Sund og Bælt koncernens Drupal og WordPress hjemmesider«.
Udbudsmateriale og kontrakt vil blive affattet på dansk. Arbejdssproget vil være dansk.

Ansøgere opfordres til at holde øje med Sund og Bælts hjemmeside (www.sundogbaelt.dk/udbud) frem til fristens udløb for eventuelle rettelser til nærværende bekendtgørelse.

VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: www.klfu.dk

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Der er ikke noget organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Fristen begynder dog først, når der i underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for ordregiverens beslutning.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået. Lige som ovenfor er det en betingelse for, at fristen begynder at løbe, at underretningen indeholder en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3. 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
3.5.2016

Send til en kollega

0.047