23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 098-175272
Offentliggjort
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Miljøstyrelsen

Rammeaftale om it-konsulentbistand til support, vedligehold og videreudvikling af fagsystemer


Miljøstyrelsen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Miljøstyrelsen
Strandgade 29
København K
1401
DANMARK
Kontaktperson: Eik Kristensen
Telefon: +45 72544000
E-mail: eikri@mst.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://mst.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rammeaftale om it-konsulentbistand til support, vedligehold og videreudvikling af fagsystemer.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72600000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Rammeaftalens anvendelsesområde er it-konsulentbistand til support, vedligehold og videreudvikling af fagsystemer for Miljøstyrelsen (MST), se nærmere i udbudsbekendtgørelsen 2015/S 243-441864 punkt II.1.5).

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 4 000 000.00 DKK / Højeste bud: 20 000 000.00 DKK taget i betragtning
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72600000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
NUTS-kode: DK011
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalens anvendelsesområde er it-konsulentbistand til support, vedligehold og videreudvikling af fagsystemer for Miljøstyrelsen (MST), se nærmere i udbudsbekendtgørelsen 2015/S 243-441864 punkt II.1.5).

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Fremgangsmåde, metodebeskrivelse og planlægning / Vægtning: 30 %
Kvalitetskriterium - Navn: It-konsulentteamets organisering og de faglige kvalifikationer af de tilbudte it-konsulenter / CV'er / Vægtning: 40 %
Pris - Vægtning: 30 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2015/S 243-441864
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Rammeaftale om it-konsulentbistand til support, vedligehold og videreudvikling af fagsystemer.

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
29/02/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
NNIT A/S
21093106
Østmarken 3a
Søborg
2860
DANMARK
NUTS-kode: DK012
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 20 000 000.00 DKK
Laveste bud: 4 000 000.00 DKK / Højeste bud: 20 000 000.00 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne mv. (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud. Klage over udbud skal være indbragt for Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiver har indgået rammeaftalen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
3500
DANMARK
Telefon: +45 41715100
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/05/2016

Send til en kollega

0.079