Fakta om udbudet
Udbyder
Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering
Kontrakter om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's forretningssystemer
Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Njalsgade 72A
København
2300
Danmark
Kontaktperson: Behrooz Arvanaghi
Telefon: +45 72142217
E-mail: brv@star.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.star.dk
Del II: Genstand
Kontrakter om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's forretningssystemer.
Der ønskes indgået 4 delkontrakter med 4 forskellige udviklingsleverandører, der overordnet har til opgave at udvikle nye delsystemer til STAR's forretningssystemer, samt at videreudvikle og vedligeholde STAR's forretningssystemer. Udviklingsleverandørerne skal arbejde inden for rammerne af fællesskabet, herunder arbejde med udgangspunkt i de fælles lokaler, fælles miljøer, fælles processer, fælles retningslinjer osv. STAR har valgt en leverandørmodel med én central systemforvalter og 4 sideordnede leverandører af udvikling, videreudvikling, og vedligeholdelse. STAR har endvidere valgt, at den samlede organisation bestående af systemforvalter, udviklingsleverandører og STAR's medarbejdere med tilknytning til udviklingen skal rummes i fælles lokaler.
Delkontrakt 1 om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's
Der henvises til udbudsbekendtgørelsens punkt II.1.5).
Der er mulighed for at forlænge delkontrakten 4 gange af 12 måneder.
Den anslåede værdi af hver delkontrakt er baseret på et foreløbigt skøn over den forventede samlede maksimale
kontraktsum, inklusive prisen for alle optioner vedrørende delkontrakten.
Elkontrakt 2 om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's
Der henvises til udbudsbekendtgørelsens punkt II.1.5).
Der er mulighed for at forlænge delkontrakten 4 gange af 12 måneder.
Den anslåede værdi af hver delkontrakt er baseret på et foreløbigt skøn over den forventede samlede maksimale kontraktsum, inklusive prisen for alle optioner vedrørende delkontrakten.
Delkontrakt 3 om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's
Der henvises til udbudsbekendtgørelsens punkt II.1.5).
Der er mulighed for at forlænge delkontrakten 4 gange af 12 måneder.
Den anslåede værdi af hver delkontrakt er baseret på et foreløbigt skøn over den forventede samlede maksimale kontraktsum, inklusive prisen for alle optioner vedrørende delkontrakten.
Delkontrakt 4 om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's
Der henvises til udbudsbekendtgørelsens punkt II.1.5).
Der er mulighed for at forlænge delkontrakten 4 gange af 12 måneder.
Den anslåede værdi af hver delkontrakt er baseret på et foreløbigt skøn over den forventede samlede maksimale kontraktsum, inklusive prisen for alle optioner vedrørende delkontrakten.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 1 om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's
Kgs. Lyngby
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 2 om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's
Ballerup
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 3 om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's
Søborg
Danmark
NUTS-kode: DK0
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 4 om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's
Herlev
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
Det bemærkes, at den anslåede værdi af hver delkontrakt er baseret på et foreløbigt skøn over den forventede samlede maksimale
kontraktsum for den enkelte delkontrakt i den enkelte delkontrakts fulde løbetid, inklusive prisen for alle optioner
vedrørende delkontrakten.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller lovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk