23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 122-218528
Offentliggjort
28.06.2016
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering

Kontrakter om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's forretningssystemer


Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering
Njalsgade 72A
København
2300
Danmark
Kontaktperson: Behrooz Arvanaghi
Telefon: +45 72142217
E-mail: brv@star.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.star.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Kontrakter om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's forretningssystemer.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Der ønskes indgået 4 delkontrakter med 4 forskellige udviklingsleverandører, der overordnet har til opgave at udvikle nye delsystemer til STAR's forretningssystemer, samt at videreudvikle og vedligeholde STAR's forretningssystemer. Udviklingsleverandørerne skal arbejde inden for rammerne af fællesskabet, herunder arbejde med udgangspunkt i de fælles lokaler, fælles miljøer, fælles processer, fælles retningslinjer osv. STAR har valgt en leverandørmodel med én central systemforvalter og 4 sideordnede leverandører af udvikling, videreudvikling, og vedligeholdelse. STAR har endvidere valgt, at den samlede organisation bestående af systemforvalter, udviklingsleverandører og STAR's medarbejdere med tilknytning til udviklingen skal rummes i fælles lokaler.

 

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 800 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 1 om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Der henvises til udbudsbekendtgørelsens punkt II.1.5).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Leveranceorganisation 40 %, Forretningsmæssig forståelse 10 %, Leverance 10 % og Code camp 20 % / Vægtning: 80
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Der er mulighed for at forlænge delkontrakten 4 gange af 12 måneder.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Den anslåede værdi af hver delkontrakt er baseret på et foreløbigt skøn over den forventede samlede maksimale

kontraktsum, inklusive prisen for alle optioner vedrørende delkontrakten.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Elkontrakt 2 om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Der henvises til udbudsbekendtgørelsens punkt II.1.5).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Leveranceorganisation 40 %, Forretningsmæssig forståelse 10 %, Leverance 10 % og Code camp 20 % / Vægtning: 80
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Der er mulighed for at forlænge delkontrakten 4 gange af 12 måneder.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Den anslåede værdi af hver delkontrakt er baseret på et foreløbigt skøn over den forventede samlede maksimale kontraktsum, inklusive prisen for alle optioner vedrørende delkontrakten.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 3 om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Der henvises til udbudsbekendtgørelsens punkt II.1.5).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Leveranceorganisation 40 %, Forretningsmæssig forståelse 10 %, Leverance 10 % og Code camp 20 % / Vægtning: 80
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Der er mulighed for at forlænge delkontrakten 4 gange af 12 måneder.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Den anslåede værdi af hver delkontrakt er baseret på et foreløbigt skøn over den forventede samlede maksimale kontraktsum, inklusive prisen for alle optioner vedrørende delkontrakten.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 4 om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Der henvises til udbudsbekendtgørelsens punkt II.1.5).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Leveranceorganisation 40 %, Forretningsmæssig forståelse 10 %, Leverance 10 % og Code camp 20 % / Vægtning: 80
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Der er mulighed for at forlænge delkontrakten 4 gange af 12 måneder.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Den anslåede værdi af hver delkontrakt er baseret på et foreløbigt skøn over den forventede samlede maksimale kontraktsum, inklusive prisen for alle optioner vedrørende delkontrakten.

 

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2015/S 224-408007
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

 

Delkontrakt 1 om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's

 

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
20/06/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Edora A/S
Kgs. Lyngby
Danmark
NUTS-kode: DK01
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 300 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 300 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

 

Delkontrakt 2 om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's

 

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
20/06/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
KMD A/S
Ballerup
Danmark
NUTS-kode: DK01
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 300 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 300 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 3
Betegnelse:

 

Delkontrakt 3 om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's

 

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
20/06/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
NNIT A/S
Søborg
Danmark
NUTS-kode: DK0
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 300 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 300 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 4
Betegnelse:

 

Delkontrakt 4 om udvikling, videreudvikling og vedligeholdelse af STAR's

 

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
20/06/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Visma Consulting A/S
Herlev
Danmark
NUTS-kode: DK01
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 300 000 000.00 EUR
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 300 000 000.00 EUR
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Det bemærkes, at den anslåede værdi af hver delkontrakt er baseret på et foreløbigt skøn over den forventede samlede maksimale

kontraktsum for den enkelte delkontrakt i den enkelte delkontrakts fulde løbetid, inklusive prisen for alle optioner

vedrørende delkontrakten.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller lovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.

I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
23/06/2016

Send til en kollega

0.078