23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 123-220381
Offentliggjort
29.06.2016
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Forsvarsministeriet med underliggende myndigheder ved Forsvarets Koncernfælles Informatiktjeneste

Vedligeholdelse og support af Ordregivers eksisterende licens portefølje, tilkøb af Dell licenser »eller tilsvarende« samt support og vedligeholdelse heraf


Forsvarsministeriet med underliggende myndigheder ved Forsvarets Koncernfælles Informatiktjeneste

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Forsvarsministeriet med underliggende myndigheder ved Forsvarets Koncernfælles Informatiktjeneste
Helseholmen 1
Hvidovre
2650
Danmark
Kontaktperson: Peter Thomsen
Telefon: +45 45677000
E-mail: fkit-ktp-udbud@mil.dk
Fax: +45 45890632
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.forsvaret.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Forsvar

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Vedligeholdelse og support af Ordregivers eksisterende licens portefølje, tilkøb af Dell licenser »eller tilsvarende« samt support og vedligeholdelse heraf.

 

Sagsnr.: 2016/000381
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72250000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Ordregivers kontrakt vedrørende support og vedligeholdelse af Ordregivers eksisterende Dell licensportefølje udløber den 30.6.2016, hvorfor Ordregiver gennem EU-udbud ønsker at købe fornyet support og vedligeholdelse.

Ordregiver vil derfor anskaffe support og vedligeholdelse af Ordregivers eksisterende Dell licens portefølje. Ordregiver vil have muligheden for at tilkøbe yderligere Dell licenser »eller tilsvarende« samt support og vedligeholdelse af tilkøbte licenser. Kontrakten vil desuden indeholde en option til at udvide den eksisterende licensbase for konkrete licenser.

 

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

 

Forsvarets Koncernfælles Informatiktjeneste, Helseholmen 1, 2650 Hvidovre.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Ordregiver råder over et antal Dell licenser, som Ordregiver fortsat ønsker supporteret og vedligeholdt. Licenserne er tidligere betegnet som Quest licenser, men er sidenhen overtaget af Dell, hvorfor »Dell« anvendes som en generel beskrivelse for hele Ordregivers licensportefølje.

Ordregiver råder samtidig over et udvalg af licenser, hvor Ordregiver kun har begrænset adgang til licensernes funktionalitet. Ordregiver vil som en del af Udbuddet og den efterfølgende Kontrakt have mulighed for at udnytte en option på tilkøb af den fulde funktionalitet af disse licenser, hvis behovet opstår.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver vil i kontrakten have en option til at udvide den eksisterende licensbase licenserne SAP Connector og Quest One Identity Manager, jf. Bilag 1. Ordregiver garanterer ikke, at denne option udnyttes. Har den økonomiske aktør spørgsmål i forhold til optionen opfordres den økonomiske aktør til at stille spørgsmål i henhold til processen beskrevet i Udbudsbetingelsernes afsnit 5.2.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 081-143385
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Ordregiver har besluttet at annullere nærværende udbudsforretning på baggrund af, at Ordregiver ikke har modtaget et af Ordregiver vurderet konditionsmæssigt tilbud. Ordregiver planlægger at genudbyde nærværende anskaffelse hurtigst muligt.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/06/2016

Send til en kollega

0.047