23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 126-225505
Offentliggjort
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Københavns Kommune

Kontrakt om opgradering og konsolidering af eksisterende telefoniløsning i Københavns Kommune


Københavns Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Københavns Kommune
64942212
Nyropsgade 1
København V
1602
Danmark
E-mail: tda@netplan.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.kk.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kontrakt om opgradering og konsolidering af eksisterende telefoniløsning i Københavns Kommune.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
32544000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ordregiver ønsker at indgå en aftale med én leverandør om levering af telefoniudstyr til Ordregivers brugere. Som en del af aftalen skal der gennemføres en opgradering og konsolidering af det eksisterende telefonianlæg (MX-ONE v4.1) med minimum 11 000 brugere. Den eksisterende løsning har 9 000 IP brugere, og 2 000 digitale brugere, og den opgraderede platform skal indeholde minimum 11 000 IP brugere, hvorfor der skal skiftes 2 000 telefoner som del af implementeringen.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 11 496 201.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72000000
32545000
32552100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ordregiver ønsker at indgå en aftale med én leverandør om levering af telefoniudstyr til Ordregivers brugere. Som en del af aftalen skal der gennemføres en opgradering og konsolidering af det eksisterende telefonianlæg (MX-ONE v4.1) med minimum 11 000 brugere. Den eksisterende løsning har 9 000 IP brugere, og 2 000 digitale brugere, og den opgraderede platform skal indeholde minimum 11 000 IP brugere, hvorfor der skal skiftes 2 000 telefoner som del af implementeringen.

Den nye leverandør skal, som en del af første leverance, levere 2 000 nye IP telefoner, der skal installeres i stedet for de nuværende 2 000 digitale telefoner. Installation foretages af Ordregiver.

Ordregiver ønsker med denne opgradering og konsolidering af telefonanlægget at sikre stabilitet og minimum samme funktionalitet for Ordregivers telefonibrugere som hidtil.

Løsningen skal kunne håndtere almindelige telefonifunktioner herunder IVR, traditionelle søgegrupper etc.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 25
Kvalitetskriterium - Navn: Vilkår for Drift, vedligeholdelse og support / Vægtning: 35
Pris - Vægtning: 40
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Følgende optioner udbydes:

1) Redundans — en server

2) Redundans — en serverlokation

3) Unified Messaging

4) CTI til Skype for Business

5) CTI til Cisco UC Manager.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 013-017812
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Kontrakt om opgradering og konsolidering af eksisterende telefoniløsning i Københavns Kommune

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
20/06/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
NetNordic Enterprise Communications A/S
29797056
Lyskær 1
Herlev
2730
Danmark
NUTS-kode: DK012
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 11 496 201.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til Lov om nr. 492 af 12.5.2010 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud. Ved klager over ikke at være udvalgt skal klagen være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, fra dagen efter afsendelse af underretning, jf. lovens § 7, stk. 1. Ved klager over udbud skal klagen være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 55 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/06/2016

Send til en kollega

0.047