23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
10.01.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Nordjylland

Udbud - Diatermi og karforsegling (1)


Region Nordjylland

1.  Køber
1.1  Køber
Officielt navn :  Region Nordjylland
Køberens retlige status :  Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter :  Sundhed
1.1  Køber
Officielt navn :  Region Midtjylland
Køberens retlige status :  Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter :  Sundhed
1.1  Køber
Officielt navn :  Region Syddanmark
Køberens retlige status :  Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter :  Sundhed
2.  Procedure
2.1  Procedure
Titel :  Udbud - Diatermi og karforsegling (1)
Beskrivelse :  Udbud vedr. levering af produkter til diatermi og karforsegling
Identifikator for proceduren :  f84b62f3-1668-4bb3-8b7a-74ca6c6c65c9
Intern identifikator :  U380CAN23
Type af procedure :  Åben
Proceduren er en hasteprocedure :  No
2.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Nordjylland ( DK050 )
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Østjylland ( DK042 )
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Vestjylland ( DK041 )
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Sydjylland ( DK032 )
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Fyn ( DK031 )
2.1.3  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  0 DKK
2.1.4  Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger :  Kontrakten skal gennemføres under hensyntagen til miljø og klima, ligesom parterne under Kontrakten skal påtage sig et socialt ansvar. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljø og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7. Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §§ 134 a, 135 og 136 finder følgende af Udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til Udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser): • Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. Det bemærkes, at en Tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, således alene vil blive udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100.000 kr. eller derover. Bemærk yderligere at Ordregiver dog ikke vil udelukke Tilbudsgiver, der har sådan ubetalt forfalden gæld, hvis Tilbudsgiver har indgået aftale med inddrivelsesmyndigheden om en afviklingsordning og denne ordning er overholdt (jf. Udbudslovens § 135, stk. 4). Ordregiver gør derudover opmærksom på, at ordregiver grundet Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, ikke kan tildele virksomheder, som er omfattet af nærværende forordning, offentlige kontrakter. Virksomheder som er omfattet af forordningen vil således blive udelukket.
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6  Grunde til udelukkelse
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret :  jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Konkurs :  jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Korruption :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1
Tvangsakkord uden for konkurs :  jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Deltagelse i en kriminel organisation :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1
Svig :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1
Børnearbejde og andre former for menneskehandel :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1
Insolvens :  jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Aktiver, der administreres af en kurator :  jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure :  jf. Udbudslovens § 136
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren :  jf. Udbudslovens § 136
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure :  jf. Udbudslovens § 136
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet :  jf. Udbudslovens § 136
Betaling af socialsikringsbidrag :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 3
Erhvervsvirksomheden er indstillet :  jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Betaling af skatter og afgifter :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 3
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1
5.  Delkontrakt
5.1  Delkontrakt :  LOT-0001
Titel :  Diatermi - Monoplar; Diatermihåndtag med røgsug
Beskrivelse :  Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark udbyder produkter til monopolar og bipolar diatermi samt avanceret bipolar, ultralyd og hybrid karforsegling. Delkontrakt 1 vedrører Diatermi - Monoplar; Diatermihåndtag med røgsug Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark er forpligtet med på delkontrakt 1.
Intern identifikator :  U380CAN23
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  48 MONTH
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  133,908 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  187,471 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  Den anslåede og maksimale værdi er angivet i styk. For delkontrakt 1 er: Den anslåede mængde er 133.908 Den maksimale mængde er 187.471
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Økonomi
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  35
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet og Funktion
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Vedståelsesfristen er den 09.08.202
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0002
Titel :  Diatermi - Monoplar; Diatermihåndtag med røgsug og teleskop
Beskrivelse :  Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark udbyder produkter til monopolar og bipolar diatermi samt avanceret bipolar, ultralyd og hybrid karforsegling. Delkontrakt 2 Diatermi - Monoplar; Diatermihåndtag med røgsug og teleskop Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark er forpligtet med på delkontrakt 2.
Intern identifikator :  U380CAN23
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  48 MONTH
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  21,780 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  30,492 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  Den anslåede og maksimale værdi er angivet i styk. For delkontrakt 2 er: Den anslåede mængde er 21.780 Den maksimale mængde er 30.492
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Økonomi
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  35
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet og Funktion
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Miljø og Bæredygtighed
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Vedståelsesfristen er den 09.08.2024
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0003
Titel :  Diatermi - Monoplar; Diatermihåndtag med røgsug m. mulighed for påsætning af sugeforlænger
Beskrivelse :  Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark udbyder produkter til monopolar og bipolar diatermi samt avanceret bipolar, ultralyd og hybrid karforsegling. Delkontrakt 3 Diatermi - Monoplar; Diatermihåndtag med røgsug m. mulighed for påsætning af sugeforlænger Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark er forpligtet med på delkontrakt 3.
Intern identifikator :  U380CAN23
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  48 MONTH
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  38,020 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  53,228 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  Den anslåede og maksimale værdi er angivet i styk. For delkontrakt 3 er: Den anslåede mængde er 38.020 Den maksimale mængde er 53.228
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Økonomi
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  35
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet og Funktion
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Vedståelsesfristen er den 09.08.2024
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0004
Titel :  Diatermi - Monoplar; Bladelektrode til diatermihåndtag
Beskrivelse :  Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark udbyder produkter til monopolar og bipolar diatermi samt avanceret bipolar, ultralyd og hybrid karforsegling. Delkontrakt 4 vedrører Diatermi - Monoplar; Bladelektrode til diatermihåndtag Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark er forpligtet med på delkontrakt 4.
Intern identifikator :  U380CAN23
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  48 MONTH
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  30,552 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  42,773 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  Den anslåede og maksimale værdi er angivet i styk. For delkontrakt 4 er: Den anslåede mængde er 30.552 Den maksimale mængde er 42.773
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Økonomi
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  35
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet og Funktion
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Vedståelsesfristen er den 09.08.2024
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0005
Titel :  Diatermi - Monoplar; L Hook til skopisk adgang
Beskrivelse :  Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark udbyder produkter til monopolar og bipolar diatermi samt avanceret bipolar, ultralyd og hybrid karforsegling. Delkontrakt 5 vedrører Diatermi - Monoplar; L Hook til skopisk adgang Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark er forpligtet med på delkontrakt 5.
Intern identifikator :  U380CAN23
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  48 MONTH
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  21,264 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  29,770 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  Den anslåede og maksimale værdi er angivet i styk. For delkontrakt 5 er: Den anslåede mængde er 21.264 Den maksimale mængde er 29.770
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Økonomi
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  35
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet og Funktion
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Vedståelsesfristen er den 09.08.2024
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0006
Titel :  Diatermi - Monoplar; L Hook til diatermihåndtag
Beskrivelse :  Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark udbyder produkter til monopolar og bipolar diatermi samt avanceret bipolar, ultralyd og hybrid karforsegling. Delkontrakt 6 vedrører Diatermi - Monoplar; L Hook til diatermihåndtag Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark er forpligtet med på delkontrakt 6.
Intern identifikator :  U380CAN23
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  48 MONTH
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  6,868 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  9,615 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  Den anslåede og maksimale værdi er angivet i styk. For delkontrakt 6 er: Den anslåede mængde er 6.868 Den maksimale mængde er 9.615
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Økonomi
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  35
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet og Funktion
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Vedståelsesfristen er den 09.08.2024
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0007
Titel :  Diatermi røgsugeapperat tilbehør; Væskeopsamler (Fluidtrap)
Beskrivelse :  Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark udbyder produkter til monopolar og bipolar diatermi samt avanceret bipolar, ultralyd og hybrid karforsegling. Delkontrakt 7 vedrører Diatermi røgsugeapperat tilbehør; Væskeopsamler (Fluidtrap) Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark er forpligtet med på delkontrakt 7.
Intern identifikator :  U380CAN23
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  48 MONTH
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  10,672 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  14,941 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  Den anslåede og maksimale værdi er angivet i styk. For delkontrakt 7 er: Den anslåede mængde er 10.672 Den maksimale mængde er 14.941
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Økonomi
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  35
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet og Funktion
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Vedståelsesfristen er den 09.08.2024
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0008
Titel :  Diatermi - Bipolar; Pincet, flergangs, uden non-stick
Beskrivelse :  Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark udbyder produkter til monopolar og bipolar diatermi samt avanceret bipolar, ultralyd og hybrid karforsegling. Delkontrakt 8 vedrører Diatermi - Bipolar; Pincet, flergangs, uden non-stick Region Nordjylland og Region Syddanmark er forpligtet med på delkontrakt 8. Region Midtjylland er med på Option/Berettiget på delkontrakt 8.
Intern identifikator :  U380CAN23
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Region Midtjylland er på option på delkontrakt 8, jf. udbudsbetingelserne pkt. 11.
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  48 MONTH
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  884 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  1,238 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  Den anslåede og maksimale værdi er angivet i styk. For delkontrakt 8 er: Den anslåede mængde er 884 Den maksimale mængde er 1.238
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Økonomi
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  35
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet og Funktion
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Vedståelsesfristen er den 09.08.2024
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0009
Titel :  Diatermi - Bipolar; Pincet, flergangs, non-stick
Beskrivelse :  Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark udbyder produkter til monopolar og bipolar diatermi samt avanceret bipolar, ultralyd og hybrid karforsegling. Delkontrakt 9 vedrører Diatermi - Bipolar; Pincet, flergangs, non-stick Region Nordjylland og Region Syddanmark er forpligtet med på delkontrakt 9. Region Midtjylland er med på Option/Berettiget på delkontrakt 9.
Intern identifikator :  U380CAN23
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Region Midtjylland er på option på delkontrakt 9, jf. udbudsbetingelserne pkt. 11.
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  48 MONTH
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  980 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  1,372 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  Den anslåede og maksimale værdi er angivet i styk. For delkontrakt 9 er: Den anslåede mængde er 980 Den maksimale mængde er 1.372
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Økonomi
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  35
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet og Funktion
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Vedståelsesfristen er den 09.08.2024
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0010
Titel :  Diatermi - Bipolar; Pincet, engangs, uden non-stick, med engangskabel
Beskrivelse :  Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark udbyder produkter til monopolar og bipolar diatermi samt avanceret bipolar, ultralyd og hybrid karforsegling. Delkontrakt 10 vedrører Diatermi - Bipolar; Pincet, engangs, uden non-stick, med engangskabel Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark er forpligtet med på delkontrakt 10.
Intern identifikator :  U380CAN23
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  48 MONTH
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  31,980 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  44,772 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  Den anslåede og maksimale værdi er angivet i styk. For delkontrakt 10 er: Den anslåede mængde er 31.980 Den maksimale mængde er 44.772
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Økonomi
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  35
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet og Funktion
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Vedståelsesfristen er den 09.08.2024
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0011
Titel :  Diatermi - Bipolar; Kabel, flergangs til bipolar pincet
Beskrivelse :  Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark udbyder produkter til monopolar og bipolar diatermi samt avanceret bipolar, ultralyd og hybrid karforsegling. Delkontrakt 11 vedrører Diatermi - Bipolar; Kabel, flergangs til bipolar pincet Region Nordjylland og Region Syddanmark er forpligtet med på delkontrakt 11. Region Midtjylland er med på Option/Berettiget på delkontrakt 11.
Intern identifikator :  U380CAN23
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Region Midtjylland er på option på delkontrakt 11, jf. udbudsbetingelserne pkt. 11.
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  48 MONTH
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  1,516 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  2,122 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  Den anslåede og maksimale værdi er angivet i styk. For delkontrakt 11 er: Den anslåede mængde er 1.516 Den maksimale mængde er 2.122
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Økonomi
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  35
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet og Funktion
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Vedståelsesfristen er den 09.08.2024
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0012
Titel :  Diatermi - Monoplar; Neutralplade
Beskrivelse :  Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark udbyder produkter til monopolar og bipolar diatermi samt avanceret bipolar, ultralyd og hybrid karforsegling. Delkontrakt 12 vedrører Diatermi - Monoplar; Neutralplade Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark er forpligtet med på delkontrakt 12.
Intern identifikator :  U380CAN23
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  48 MONTH
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  431,896 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  604,654 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  Den anslåede og maksimale værdi er angivet i styk. For delkontrakt 12 er: Den anslåede mængde er 431.896 Den maksimale mængde er 604.
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Økonomi
Vægtning (procentdel, præcis) :  35
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet og Funktion
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Miljø og bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Vedståelsesfristen er den 09.08.2024
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0013
Titel :  Diatermi - Monoplar; Kabel til neutralplade
Beskrivelse :  Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark udbyder produkter til monopolar og bipolar diatermi samt avanceret bipolar, ultralyd og hybrid karforsegling. Delkontrakt 13 vedrører Diatermi - Monoplar; Kabel til neutralplade Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark er forpligtet med på delkontrakt 13.
Intern identifikator :  U380CAN23
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  48 MONTH
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  600 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  840 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  Den anslåede og maksimale værdi er angivet i styk. For delkontrakt 13 er: Den anslåede mængde er 600 Den maksimale mængde er 840
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Økonomi
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  35
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet og Funktion
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Vedståelsesfristen er den 09.08.2024
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0014
Titel :  Karforsegling - Avanceret bipolar; Generator og karforseglingsinstrument til åben og laparoskopisk
Beskrivelse :  Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark udbyder produkter til monopolar og bipolar diatermi samt avanceret bipolar, ultralyd og hybrid karforsegling. Delkontrakt 14 vedrører Karforsegling - Avanceret bipolar; Generator og karforseglingsinstrument til åben og laparoskopisk Region Nordjylland og Region Midtjylland er forpligtet med på delkontrakt 14. Region Syddanmark er med på Option/Berettiget på delkontrakt 14.
Intern identifikator :  U380CAN23
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Region Syddanmark er på option på delkontrakt 14, jf. udbudsbetingelserne pkt. 11.
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  48 MONTH
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  15,728 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  22,019 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  Den anslåede og maksimale værdi er angivet i styk. For delkontrakt 14 er: Den anslåede mængde er 15.728 Den maksimale mængde er 22.019 Ordregiver agter at indgå kontrakt med 2 tilbudsgivere på delkontrakt 14, 15 og 16, jf. udbudsbetingelserne pkt. 11.6.
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Økonomi
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  35
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet og Funktion
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Vedståelsesfristen er den 09.08.2024
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0015
Titel :  Karforsegling - Hybrid avanceret bipolar og ultralyd; Generator, karforseglingsinstrument og tilbehø
Beskrivelse :  Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark udbyder produkter til monopolar og bipolar diatermi samt avanceret bipolar, ultralyd og hybrid karforsegling. Delkontrakt 15 vedrører Karforsegling - Hybrid avanceret bipolar og ultralyd; Generator, karforseglingsinstrument og tilbehør Region Nordjylland og Region Midtjylland er forpligtet med på delkontrakt 15. Region Syddanmark er med på Option/Berettiget på delkontrakt 15.
Intern identifikator :  U380CAN23
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Region Syddanmark er på option på delkontrakt 15, jf. udbudsbetingelserne pkt. 11.
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  48 MONTH
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  17,500 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  24,500 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  Den anslåede og maksimale værdi er angivet i styk. For delkontrakt 15 er: Den anslåede mængde er 17.500 Den maksimale mængde er 24.500 Ordregiver agter at indgå kontrakt med 2 tilbudsgivere på delkontrakt 14, 15 og 16, jf. udbudsbetingelserne pkt. 11.6.
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Økonomi
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  35
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet og Funktion</div>
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Vedståelsesfristen er den 09.08.2024
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0016
Titel :  Karforsegling - Ultralyd; Generator, karforseglingsinstrument og tilbehør åben og laparoskopisk kiru
Beskrivelse :  Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark udbyder produkter til monopolar og bipolar diatermi samt avanceret bipolar, ultralyd og hybrid karforsegling. Delkontrakt 16 vedrører Karforsegling - Ultralyd; Generator, karforseglingsinstrument og tilbehør åben og laparoskopisk kirurgi Region Nordjylland og Region Midtjylland er forpligtet med på delkontrakt 16. Region Syddanmark er med på Option/Berettiget på delkontrakt 16.
Intern identifikator :  U380CAN23
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33161000 Udstyr til elektrokirurgi
Yderligere klassificering ( cpv ):  31300000 Isolerede ledninger og kabler
Yderligere klassificering ( cpv ):  31711140 Elektroder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33162200 Instrumenter til operationsstuer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33164000 Udstyr til laparoskopi
Yderligere klassificering ( cpv ):  33169000 Kirurgiske instrumenter
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Region Syddanmark er på option på delkontrakt 16, jf. udbudsbetingelserne pkt. 11.
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  48 MONTH
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  8,068 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  11,295 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  Den anslåede og maksimale værdi er angivet i styk. For delkontrakt 16 er: Den anslåede mængde er 8.068 Den maksimale mængde er 11.295 Ordregiver agter at indgå kontrakt med 2 tilbudsgivere på delkontrakt 14, 15 og 16, jf. udbudsbetingelserne pkt. 11.6.
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Økonomi
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  35
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet og Funktion
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse :  Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Adresse på udbudsdokumenterne : </span>https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=388780&B=,
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-09+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Vedståelsesfristen er den 09.08.2024
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
8.  Organisationer
8.1  ORG-0001
Officielt navn :  Region Nordjylland
Registreringsnummer :  29190941
Afdeling :  Økonomi
Postadresse :  Niels Bohrs Vej 30
By :  Aalborg Ø
Postnummer :  9220
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Camilla Hjerrild
E-mail :  cahj@rn.dk
Telefon :  +45 51839080
Internetadresse :  https://www.rn.dk
Denne organisations roller :
Køber
Gruppeleder
8.1  ORG-0002
Officielt navn :  Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer :  37795526
Postadresse :  Nævnenes Hus, Toldboden 2
By :  Viborg
Postnummer :  8800
Land :  Danmark
E-mail :  klfu@naevneneshus.dk
Telefon :  +45 72405600
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for klager
8.1  ORG-0003
Officielt navn :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer :  10294819
Postadresse :  Carl Jacobsens Vej 35
By :  Valby
Postnummer :  2500
Land :  Danmark
E-mail :  kfst@kfst.dk
Telefon :  +45 41715100
Denne organisations roller :
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1  ORG-0004
Officielt navn :  Region Midtjylland
Registreringsnummer :  29190925
Postadresse :  Skottenborg 26
By :  Viborg
Postnummer :  8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Østjylland ( DK042 )
Land :  Danmark
E-mail :  cahj@rn.dk
Telefon :  51839080
Denne organisations roller :
Køber
8.1  ORG-0005
Officielt navn :  Region Syddanmark
Registreringsnummer :  29190909
Postadresse :  Damhaven 12
By :  Vejle
Postnummer :  7100
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Sydjylland ( DK032 )
Land :  Danmark
E-mail :  cahj@rn.dk
Telefon :  51839080
Denne organisations roller :
Køber
8.1  ORG-0006
Officielt navn :  Mercell Holding ASA
Registreringsnummer :  980921565
Postadresse :  Askekroken 11
By :  Oslo
Postnummer :  0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Oslo ( NO081 )
Land :  Norge
Kontaktpunkt :  eSender
Telefon :  +47 21018800
Fax :  +47 21018801
Internetadresse :  http://mercell.com/
Denne organisations roller :
TED eSender
11.  Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1  Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen :  670f30cb-6fd1-492d-a0ae-4eb352ccd0b9 -  01
Formulartype :  Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype :  Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen :  2024-01-08Z 22:14:17Z
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på :  dansk
11.2  Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer :  00016584-2024
EUT-S-nummer :  7/2024
Offentliggørelsesdato :  2024-01-10Z

Send til en kollega

0.078