Fakta om udbudet
Udbyder
Lemvig Kommune
EU-udbud af rammeaftale vedrørende levering af bærbare pc'er og tilbehør til Lemvig Kommune
Lemvig Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Rådhusgade 2
Lemvig
7620
Danmark
Kontaktperson: Thomas Hyldgaard
E-mail: thomas.hyldgaard@lemvig.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.lemvig.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://www.lemvig.dk/Udbud
Del II: Genstand
EU-udbud af rammeaftale vedrørende levering af bærbare pc'er og tilbehør til Lemvig Kommune.
Ordregiver ønsker at anskaffe 4 typer bærbare PC'er samt 2 typer dockingstationer til forskellige lokationer i Lemvig Kommune.
Lemvig Kommune.
Ordregiver ønsker at anskaffe 4 typer bærbare PC'er samt 2 typer dockingstationer til forskellige lokationer i Lemvig Kommune.
Ordregiver forventer at indkøbe mellem 1 400 stk. og 2 000 stk. bærbare PC'er i rammeaftalens løbetid. Af dette antal forpligter Ordregiver sig til at købe en angiven initial ordre (+/- 5 %). Efterfølgende ordrer vil forekomme successivt i rammeaftalens løbetid
Nærmere beskrivelse af udbuddet fremgår af udbudsmaterialet, der kan downloades fra www.lemvig.dk/udbud
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU-udbud af rammeaftale vedrørende levering af bærbare pc'er og tilbehør til Lemvig Kommune
Del VI: Supplerende oplysninger
Lemvig Kommune har valgt at annullere udbuddet. Dette skyldes, at der kun er modtaget 1 konditionsmæssigt tilbud og på denne baggrund vurderer Lemvig Kommune, at der ikke har været tilstrækkelig konkurrence om den udbudte rammeaftale. Det bemærkes, at rammeaftalen senere, og efter en endnu ikke fastsat revision af udbudsmaterialet, vil blive genudbudt.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Finder ikke anvendelse
Danmark
Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21.12.2010, lov nr. 618 af 14.6.2011, lov nr. 1231 af 18.12.2012, lov nr. 511 af 27.5.2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15.12.2015 (udbudsloven) fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
(2) Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
(2.1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
(2.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
(2.3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
(2.4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2, 3. pkt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk