23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 248-454874
Offentliggjort
23.12.2016
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Sjælland

Digital Patientidentifikation


Region Sjælland

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Lene Brevadt
E-mail: lebre@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

I.2) Fælles udbud
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Digital Patientidentifikation.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72212600
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af en løsning, der kan etablere grundlaget for Region Sjællands efterfølgende implementering af digital patientidentifikation i Region Sjælland. Formålet med digital patientidentifikation er at nedbringe antallet af utilsigtede hændelser ved at etablere og anvende en digital løsning, der bidrager til et ensartet højt niveau for sikker patientidentifikation og anvendelse af patient-ID i de kliniske og parakliniske systemer i Region Sjælland.

Det er hensigten fremover, at det i mødet med patienten skal være muligt elektronisk at aflæse patientens identitet og at aflevere denne information til det aktuelt anvendte IT-system, for eksempel i forbindelse med medicinudlevering, blodopsætning, undersøgelser og journalskrivning.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
48814500
72211000
72212000
72212200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=160895

Udbredelsen forventes at ske gradvist. Det samlede (potentielle) antal slutbrugere er 12 000, og det estimerede antal identifikationselementer (i afprøvningen var det armbånd) er 250 000/år.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 60
Pris - Vægtning: 40
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

A) Ordregiver har option på vedligeholdelses- og supportfunktionerne beskrevet i udbudsmaterialets kontraktbilag 5

B) Forlængelse af kontrakten i henhold til pkt. II.2.7).

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 098-175012
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Digital Patientidentifikation

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Dokumentationskrav er beskrevet i denne bekendtgørelse. Vindende tilbudsgiver skal også fremlægge en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen som bevis for tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 og 3, og § 137, stk. 1, nr. 2 eller 7.

Kontrakt ikke opdelt pga. sikring af samlet ansvar og interoperabilitet.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21/12/2016

Send til en kollega

0.052