Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Digital Patientidentifikation
Region Sjælland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Lene Brevadt
E-mail: lebre@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Digital Patientidentifikation.
Udbud af en løsning, der kan etablere grundlaget for Region Sjællands efterfølgende implementering af digital patientidentifikation i Region Sjælland. Formålet med digital patientidentifikation er at nedbringe antallet af utilsigtede hændelser ved at etablere og anvende en digital løsning, der bidrager til et ensartet højt niveau for sikker patientidentifikation og anvendelse af patient-ID i de kliniske og parakliniske systemer i Region Sjælland.
Det er hensigten fremover, at det i mødet med patienten skal være muligt elektronisk at aflæse patientens identitet og at aflevere denne information til det aktuelt anvendte IT-system, for eksempel i forbindelse med medicinudlevering, blodopsætning, undersøgelser og journalskrivning.
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=160895
Udbredelsen forventes at ske gradvist. Det samlede (potentielle) antal slutbrugere er 12 000, og det estimerede antal identifikationselementer (i afprøvningen var det armbånd) er 250 000/år.
A) Ordregiver har option på vedligeholdelses- og supportfunktionerne beskrevet i udbudsmaterialets kontraktbilag 5
B) Forlængelse af kontrakten i henhold til pkt. II.2.7).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Digital Patientidentifikation
Del VI: Supplerende oplysninger
Dokumentationskrav er beskrevet i denne bekendtgørelse. Vindende tilbudsgiver skal også fremlægge en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen som bevis for tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 og 3, og § 137, stk. 1, nr. 2 eller 7.
Kontrakt ikke opdelt pga. sikring af samlet ansvar og interoperabilitet.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.