23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
26.02.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Danmark-Valby: It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support 2015/S 040-068841


Danmark-Valby: It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support

2015/S 040-068841

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Christian Meyer
2500 Valby
DANMARK
+45 41715062

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.kfst.dk

I.2)

Type ordregivende myndighed

Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger

I.3)

Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester

I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Betegnelse for kontrakten

Rammeaftale om designydelser vedr. hjemmesider mv.

II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser

Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser

NUTS-kode

II.1.3)

Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale

II.1.4)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen har indgået en rammeaftale vedr. bistand til designydelser i forbindelse med udvikling og vedligeholdelse af styrelsens hjemmesideportefølje.

II.1.5)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support, 72242000 Udvikling af designmodeller, 72420000 Internetudviklingstjenester

II.1.6)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.2)

Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

II.2.1)

Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1)

Type procedure

IV.1.1)

Type procedure

Begrænset

IV.2)

Tildelingskriterier

IV.2.1)

Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af

1. Pris i forhold til kvalitet på tilbudt team. Vægtning 60

2. Anvendelse af teams erfaring på konkret case. Vægtning 40

IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der er anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3)

Administrative oplysninger

IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed

14/08714

IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 181-319554 af 20.9.2014

Del V: Kontrakttildeling

V.1)

Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

9.2.2015

V.2)

Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 4

V.3)

Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Advice Digital A/S
Gammel Kongevej 3 E4
1610 København V
DANMARK

V.4)

Oplysninger om kontraktens værdi

V.5)

Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.2)

Yderligere oplysninger:

VI.3)

Klageprocedurer

VI.3.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

+45 35291095
www.klfu.dk

VI.3.2)

Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Den 1.6.2013 trådte nye klagefrister for EU-udbud i kraft, ligesom der blev indført klagefrister for klager over overtrædelser af tilbudsloven. Klager over kontrakter, der er indgået inden den 1.6.2013, behandles dog efter de hidtil gældende regler.

Nye klagefrister:

EU-udbud:

En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.

Andre klager skal være modtaget i klagenævnet:

Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt,

Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller

Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.

Har ordregiveren fulgt proceduren i Håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

VI.3.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

+45 41715000
www.kfst.dk

VI.4)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

23.2.2015

Send til en kollega

0.031