23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
27.02.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Danmark-København: It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support 2015/S 041-069666


Danmark-København: It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support

2015/S 041-069666

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

KAB s.m.b.a.
Vester Voldgade 17
KAB s.m.b.a.
Peter Hansen, IT chef
1552 København V
DANMARK

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2)

Type ordregivende myndighed

Offentligt organ

I.3)

Hovedaktivitet

Boliger og offentlige faciliteter

I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

IT platform for centralt administrationssystem.

II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Varer

NUTS-kode

II.1.3)

Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

II.1.4)

Oplysninger om rammeaftale

II.1.5)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Ydelsen omfatter levering og efterfølgende vedligeholdelse og support af en IT-platform til standardiserede løsninger til boligadministrative opgaver.

IT-platformen skal dække KABs arbejdsgange, såvel i de centrale administrative funktioner, som hos de decentrale ejendomskontorer. Der er både tale om de leverancebaserede opgaver, som de interne KAB driftsmæssige opgaver, som skal IT understøttes på tilfredsstillende vis. (Ved standardisering forstås, at basisversion af løsningen anvendes på tværs af leverandørens kunder, med lokal konfigurering og eventuel specialtilretning.)

På baggrund af en generel kravspecifikation skal tilbuddet omfatte (i) et foreløbigt forslag til løsningsdesign, implementering og økonomi for den samlede løsning, samt (ii) en proces med en grundig foranalyse, der afklarer og præciserer løsningsdesignet, implementeringen og økonomien for den endelig samlede løsningen.

Foranalysen skal med afsæt i KABs eksisterende arbejdsgange og IT understøttelse klarlægge, hvordan arbejdsgangene hensigtsmæssigt justeres for, at få optimalt udbytte af den nye IT-platform, samt hvordan IT platformen konfigureres så den understøtter arbejdsgangene. Foranalysen skal også afdække om der forefindes eksisterende IT understøttelse, som er bedre end den standardiserede platform, og om der derfor med fordel kan overføres systemlogik fra KABs eksisterende løsning til ny funktionalitet i standardløsningen.

Foranalysen skal resultere i et løsningsdesign og en implementeringsplan, der dækker den systemmæssige opsætning, datakonvertering og idrifttagelse, samt den organisatoriske læring og forankring.

II.1.6)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support, 72200000 Programmering af software og konsulentvirksomhed

II.1.7)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej

II.1.8)

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej

II.1.9)

Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej

II.2)

Kontraktens mængde eller omfang

II.2.1)

Samlet mængde eller omfang:

II.2.2)

Oplysninger om optioner

Optioner: nej

II.2.3)

Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: nej

II.3)

Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1)

Kontraktbetingelser

III.1.1)

Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

III.1.2)

De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

III.1.3)

Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

III.1.4)

Andre særlige vilkår

Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej

III.2)

Betingelser for deltagelse

III.2.1)

De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

III.2.2)

Økonomisk og finansiel kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Dokumentation for erhvervs- og produktansvarsforsikring, der omfatter det pågældende arbejde.

III.2.3)

Teknisk kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:

— Beskrivelse af den anvendte kvalitetssikring.

— CV'er for den projektansvarlige og de nøglepersoner, som forventes at udføre foranalysen.

— Relevante referencer for lignende projekter, som er udført inden for de sidste 5 år. De lignende projekter inkludere foranalyse, implementering og organisatorisk forankring.

— Relevante referencer fra minimum 5 projekter i den almene sektor, hvor kunderne administrerer minimum 1.000 lejemål.

— Oplysninger på kontaktperson (navn, telefonnummer og e-mail).

III.2.4)

Oplysning om reserverede kontrakter

III.3)

Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter

III.3.1)

Oplysninger om en bestemt profession

III.3.2)

Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Del IV: Procedure

IV.1)

Type procedure

IV.1.1)

Type procedure

Begrænset

IV.1.2)

Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage

Forventet mindsteantal 5

Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: De ansøgere som der har de bedste referencer, kompetencer og erfaringer fra lignende projekter, der både inkluderer foranalyse, implementering og organisatorisk forankring. Der tages hensyn til standardiseret platform til boligadministration, integration til PBS, mulighed for OIO fakturering og EDI/FTP, samt de minimum 5 referencer fra den almene sektor.

IV.1.3)

Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen

IV.2)

Tildelingskriterier

IV.2.1)

Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument

IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3)

Administrative oplysninger

IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:

IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej

IV.3.3)

Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter

IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

20.3.2015 - 12:00

IV.3.5)

Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage

30.3.2015

IV.3.6)

Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.

Andet: Brochurer, dokumentation og lignende må være på engelsk.

IV.3.7)

Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud

IV.3.8)

Åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)

Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej

VI.2)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.3)

Yderligere oplysninger

VI.4)

Klageprocedurer

VI.4.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

+45 35291000
http://www.klfu.dk

VI.4.2)

Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): En klage over ikke at være prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 20 dage fra dagen efter ordregivers underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.

VI.4.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

VI.5)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

25.2.2015

Send til en kollega

0.063