23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2014/S 126-223993
Offentliggjort
04.07.2014
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

Addresse
www.forsyningballerup.dk/viden-om/nyhedsarkiv/udbud-p%C3%A5-genbrugsslamsuger

Indlevering af tilbud

Til
12.08.2014 Kl. 12:00

Addresse
Afløb Ballerup A/S
Ågerupvej 84-86
Att: Tina-Kirstine Storm
2750 Ballerup
Mail: tbs@forsyningballerup.dk

Udbyder

Afløb Ballerup A/S

Opdateringer

Resultat
(28.01.2015)

Del V: Kontrakttildeling


V.1)

Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

19.8.2014



V.2)

Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 1



V.3)

Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med


J. Hvidtved Larsen A/S
Lillehøjvej 15
8600 Silkeborg
DANMARK
Telefon: +45 86821211


V.4)

Oplysninger om kontraktens værdi

Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 4 085 000 DKK
Eksklusive moms



V.5)

Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Indkøb af recycler slamsuger (Resultat)


Afløb Ballerup A/S

Varer
Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed


I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)


Afløb Ballerup A/S
Ågerupvej 84-86
Att: Tina-Kirstine Storm
2750 Ballerup
DANMARK
Mailadresse: tbs@forsyningballerup.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.forsyningballerup.dk/

Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.forsyningballerup.dk/viden-om/nyhedsarkiv/udbud-p%C3%A5-genbrugsslamsuger

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)


I.2)

Type ordregivende myndighed

Offentligt organ



I.3)

Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester
Miljø



I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej



Del II: Kontraktens genstand


II.1)

Beskrivelse


II.1.1)

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

Indkøb af recycler slamsuger.



II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Ballerup Kommune.

NUTS-kode DK012


II.1.3)

Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt



II.1.4)

Oplysninger om rammeaftale


II.1.5)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Ordregiver varetager drift af rensning og afledning af spildevandsledninger samt tømning af bundfældnings- og samletanke i Ballerup Kommune. For at sikre den fortsatte drift og vedligeholdelse af kommunens kloakeringsnet mv., udbyder Ordregiver en kontrakt på levering af en færdigbygget recycler slamsuger, som løbende genbruger det anvendte spulevand.
Det er ikke et krav, at der leveres en fabriksny recycler slamsuger, idet Ordregiver ligeledes vil acceptere, at der tilbydes en brugt recycler slamsuger, som opfylder kravene i udbudsmaterialets kravsspecifikation.
Udbuddet omfatter også en option på en serviceaftale.



II.1.6)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


34144410


II.1.7)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja



II.1.8)

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej



II.1.9)

Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej



II.2)

Kontraktens mængde eller omfang


II.2.1)

Samlet mængde eller omfang:


II.2.2)

Oplysninger om optioner

Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Udbuddet indeholder en option på en serviceaftale. Tilbudsgivere skal som en del af det samlede tilbud give et tilbud på en serviceaftale. Ordregiver vil beslutte senest 30 dage efter levering af slamsugeren, om man ønsker at udnytte optionen på serviceaftalen.



II.2.3)

Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: nej



II.3)

Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse


Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger


III.1)

Kontraktbetingelser


III.1.1)

Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Der skal ikke stilles sikkerhed.



III.1.2)

De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

Købesummen forfalder til betaling 30 dage efter, at ordregiver har modtaget Leverandørens faktura (netto 30 dage fra faktura). Leverandøren kan tidligst udstede faktura til Køber, når Køber har kvitteret for modtagelse af Genbrugsslamsugeren.



III.1.3)

Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

Ingen særlig retlig form kræves.



III.1.4)

Andre særlige vilkår

Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: ja
Beskrivelse af de særlige vilkår: Recycler slamsugeren skal leveres senest den 15.12.2014.



III.2)

Betingelser for deltagelse


III.2.1)

De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Tilbudsgivere skal afgive en erklæring om, at de ikke har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige, som overstiger 100 000 DKK, jf. lovbekendtgørelse nr. 336 af 13. maj 1997 om begrænsning af skyldneres muligheder for at deltage i offentlige udbudsforretninger og om ændring af visse andre love. Denne erklæring bliver afgivet ved tilbudsgivers underskrift på den medfølgende tilbudsliste.



III.2.2)

Økonomisk og finansiel kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Der skal vedlægges et årsregnskab for det seneste afsluttede regnskabsår.



III.2.3)

Teknisk kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Tilbudsgiver skal vedlægge referencer for levering af slamsugere og/eller recycler slamsugere indenfor de sidste 3 år. Disse referencer skal indeholde oplysninger om, hvem slamsugerne er leveret til, tidspunktet for levering af slamsugerne og en kort beskrivelse af hvilke typer slamsugere der er leveret.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Tilbudsgiver skal mindst kunne henvise til 3 stk. referencer på levering af færdigbyggede slamsugere eller recycler slamsugere inden for de seneste 3 år.



III.2.4)

Oplysning om reserverede kontrakter


III.3)

Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter


III.3.1)

Oplysninger om en bestemt profession


III.3.2)

Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen


Del IV: Procedure


IV.1)

Type procedure


IV.1.1)

Type procedure

Offentlig



IV.1.2)

Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage


IV.1.3)

Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen


IV.2)

Tildelingskriterier


IV.2.1)

Tildelingskriterier


Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier

1. Pris. Vægtning 40

2. Kvalitet. Vægtning 30

3. Ergonomi. Vægtning 20

4. Serviceaftale. Vægtning 10



IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej



IV.3)

Administrative oplysninger


IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:


IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej



IV.3.3)

Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter

Skal der betales for dokumenterne?: nej



IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

12.8.2014 - 12:00



IV.3.5)

Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage


IV.3.6)

Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.
Andet: Dokumenter af teknisk, beskrivende karakter vil blive accepteret på engelsk.



IV.3.7)

Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud

Varighed i måneder: 2 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)



IV.3.8)

Åbning af bud

Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej



Del VI: Supplerende oplysninger


VI.1)

Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej



VI.2)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej



VI.3)

Yderligere oplysninger


Udbudsmaterialet kan findes på http://www.forsyningballerup.dk/viden-om/nyhedsarkiv/udbud-p%C3%A5-genbrugsslamsuger

Interesserede tilbudsgivere skal tilkendegive deres interesse for udbuddet ved fremsendelse af e-mail til tbs@forsyningballerup.dk. Herefter vil Ordregiver sørge for, at tilbudsgiver modtager oplysninger om spørgsmål, svar og rettelser.


VI.4)

Klageprocedurer


VI.4.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne


Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinje Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk


VI.4.2)

Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Fristen for indgivelse af klage fremgår af lov nr. 492 af 12. maj 2010 om håndhævelse af udbudsregler § 7. Evt. klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet for Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at en evt. klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt klagen begæres tillagt opsættende virkning.



VI.4.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager


Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk


VI.5)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

2.7.2014

Send til en kollega

0.047