23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2014/S 127-226483
Offentliggjort
07.07.2014
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

Addresse
http://horsens.dk/Erhverv/Udbud/UdbudVareOgTjenesteydelser/NedgravedeAffalsbeholdere.aspx

Indlevering af tilbud

Til
15.09.2014 Kl. 12:00

Addresse
Horsens Kommune
Rådhustorvet 4
Att: Niels Bo Poulsen
8700 Horsens
Telefon: +45 76292657
Mail: nbp@horsens.dk

Udbyder

Horsens Kommune

Opdateringer

Opdatering
(11.09.2014)

Yderligere supplerende oplysninger

Berigtigelser eller tilføjelser i det korresponderende udbudsmateriale.

Yderligere oplysninger findes i det korresponderende udbudsmateriale.

Nedgravede affaldsbeholdere (Opdateret)


Horsens Kommune

Varer
Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed


I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)


Horsens Kommune
Rådhustorvet 4
Att: Niels Bo Poulsen
8700 Horsens
DANMARK
Telefon: +45 76292657
Mailadresse: nbp@horsens.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.horsens.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: http://horsens.dk/Erhverv/Udbud/UdbudVareOgTjenesteydelser/NedgravedeAffalsbeholdere.aspx

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)


I.2)

Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed



I.3)

Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester



I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej



Del II: Kontraktens genstand


II.1)

Beskrivelse


II.1.1)

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

Nedgravede affaldsbeholdere.



II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Varer

NUTS-kode DK042


II.1.3)

Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale



II.1.4)

Oplysninger om rammeaftale

Rammeaftale med en enkelt aktør

Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 49
Begrundelse for en rammeaftale med en varighed på over fire år: Kontraktlængden er fastsat af hensyn til anskaffelse af reservedele samt supplereingskøb.


II.1.5)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Horsens Kommune ændrer over de kommende år store dele af kommunens affaldssystem. Blandt de mange tiltag er planer om kildesortering i 4 fraktioner, hvoraf en del vil skulle ske via brug af nedgravede affaldsbeholdere (ikke semi-nedgravede) placeret på udvalgte steder. Horsens Kommune har ikke nedgravede affaldsbeholdere i forvejen og vil derfor skulle købe og etablere et større antal.



II.1.6)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


34928480, 44613700


II.1.7)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja



II.1.8)

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej



II.1.9)

Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej



II.2)

Kontraktens mængde eller omfang


II.2.1)

Samlet mængde eller omfang:

Mellem 20 og 130 nedgravede affaldsbeholdere i hele kontraktperioden inklusiv eventuelt udnyttelse af option.



II.2.2)

Oplysninger om optioner

Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Option på forlængelse af kontrakten med 1 år, to gange på uændrede vilkår, med henblik på eventuelle supplerende indkøb afbegrlnset omfang. Beslutning om brug af optionen på forlængelse skal meddeles tilbudsgiver senest den 1.7.2018 og den 1.7.2019.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 49 (fra tildeling af kontrakten)



II.2.3)

Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)



II.3)

Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Varighed i måneder: 49 (fra tildeling af kontrakten)



Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger


III.1)

Kontraktbetingelser


III.1.1)

Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Leverandøren skal stille sikkerhed i form af en anfordringsgraranti udstedt af leverandørens bank. Sikkerhedsstillelsen beregnes som 10 % af kontraktsummen, som er den totale angivne pris, der er anført i leverandørens tilbud.



III.1.2)

De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:


III.1.3)

Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:


III.1.4)

Andre særlige vilkår


III.2)

Betingelser for deltagelse


III.2.1)

De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Se udbudsmaterialet.



III.2.2)

Økonomisk og finansiel kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Se udbudsmaterialet.



III.2.3)

Teknisk kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Se udbudsmaterialet.



III.2.4)

Oplysning om reserverede kontrakter


III.3)

Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter


III.3.1)

Oplysninger om en bestemt profession


III.3.2)

Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen


Del IV: Procedure


IV.1)

Type procedure


IV.1.1)

Type procedure

Offentlig



IV.1.2)

Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage


IV.1.3)

Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen


IV.2)

Tildelingskriterier


IV.2.1)

Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument



IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej



IV.3)

Administrative oplysninger


IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:

07.18.06-Ø54-4-14



IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej



IV.3.3)

Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter


IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

15.9.2014 - 12:00



IV.3.5)

Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage


IV.3.6)

Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.



IV.3.7)

Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud

Varighed i måneder: 5 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)



IV.3.8)

Åbning af bud

Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej



Del VI: Supplerende oplysninger


VI.1)

Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej



VI.2)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej



VI.3)

Yderligere oplysninger


Udbudsmaterialet kan downloades fra http://horsens.dk/Erhverv/Udbud/UdbudVareOgTjenesteydelser/NedgravedeAffalsbeholdere.aspx


VI.4)

Klageprocedurer


VI.4.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne


Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud


VI.4.2)

Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): En klage skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiver har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiver vil indgå kontrakt med.



VI.4.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager


VI.5)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

2.7.2014

Send til en kollega

0.079