23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2014/S 128-229051
Offentliggjort
08.07.2014
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

Addresse
Rudersdal Kommune, Teknik og Miljø, DRIFT
Blokken 48
Att: Jan Olesen
3460 Birkerød
Telefon: +45 72682458
Mail: jao@rudersdal.dk

Indlevering af tilbud

Til
01.09.2014 Kl. 12:00

Addresse
Rudersdal Kommune, Teknik og Miljø, DRIFT
Blokken 48
Att: Jan Olesen
3460 Birkerød
Telefon: +45 72682458
Mail: jao@rudersdal.dk

Udbyder

Rudersdal Kommune, Teknik og Miljø, DRIFT

Opdateringer

Resultat
(13.10.2014)

Den 29.9.2014 er kontrakten blandt 5 modtagne tilbud blevet tildelt:
Frederiksværk Brolægning A/S
Industriskellet 18
3300 Frederiksværk

Rammeaftale om brolægningsarbejder (Resultat)


Rudersdal Kommune, Teknik og Miljø, DRIFT

Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed


I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)


Rudersdal Kommune, Teknik og Miljø, DRIFT
Blokken 48
Att: Jan Olesen
3460 Birkerød
DANMARK
Telefon: +45 72682458
Mailadresse: jao@rudersdal.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://rudersdal.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: http://rudersdal.dk/udbud

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)


I.2)

Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed



I.3)

Hovedaktivitet

Andet: Vej/park-området



I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej



Del II: Kontraktens genstand


II.1)

Beskrivelse


II.1.1)

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

Rammeaftale om brolægningsarbejder.



II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Rudersdal Kommune.
NUTS-kode



II.1.3)

Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale



II.1.4)

Oplysninger om rammeaftale

Rammeaftale med en enkelt aktør

Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 4


II.1.5)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Ydelsen omfatter udførelse af en del af de brolægningsarbejder, der skal udføres af Rudersdal Kommune, Teknik og Miljø, DRIFT i det omfang, der er behov for udover, hvad kommunens driftsafdeling selv ønsker og kan udføre. Den geografiske udstrækning er kommunens vejarealer, stier, pladser og grønne områder i Rudersdal Kommune.
Generelt er der tale om ydelser i forbindelse med kommunens løbende drift, vedligeholdelse og istandsættelse af veje, stier, pladser og lign.
Ydelserne omfatter i hovedtrækkene leje af mandskab og maskiner til udførelse af brolægningsarbejder. Ydelsens omfang fremgår af tilbudslisten.



II.1.6)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


43312300, 44113120, 44113130


II.1.7)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb


II.1.8)

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej



II.1.9)

Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej



II.2)

Kontraktens mængde eller omfang


II.2.1)

Samlet mængde eller omfang:


II.2.2)

Oplysninger om optioner

Optioner: nej



II.2.3)

Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: nej



II.3)

Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Påbegyndelse 1.1.2015. Færdiggørelse 31.12.2018



Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger


III.1)

Kontraktbetingelser


III.1.1)

Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Der skal ikke stilles sikkerhed.



III.1.2)

De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

Der anvendes elektronisk fakturering. Betalingsfrist 30 dage fra faktura.



III.1.3)

Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:


III.1.4)

Andre særlige vilkår


III.2)

Betingelser for deltagelse


III.2.1)

De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Beskrivelse af tilbudsgivers virksomhed, ejerforhold, materiel, CVR-nummer, tro og love-erklæringer om ubetalt forfalden gæld samt at virksomheden ikke opfylder nogle af udelukkelseskriterierne iht. EU-reglerne.



III.2.2)

Økonomisk og finansiel kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Omsætning, resultat og balance inden for de seneste 3 regnskabsår.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Tro og love-erklæring om, at tilbudsgiver har positiv egenkapital for hvert af de 3 seneste årsregnskaber, at omsætningen inden for det relevante arbejdsområde mindst svarer til tilbudssummen for hvert af de 3 regnskabsår, at tilbudsgiver har erhvervsansvarsforsikring med dækningssum på mindst 10 000 000 DKK pr. forsikringsbegivenhed pr. forsikringsår



III.2.3)

Teknisk kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Liste over referencer over sammenlignelige ydelser udført inden for de seneste 3 år.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
At virksomheden i hvert af årene 2011, 2012 og 2013 har udført sammenlignelige opgaver i et omfang, der mindst svarer til tilbudsgivers årlige tilbudssum.. At faglig leder har relevant uddannelse og erfaring i varetagelsen af ydelsen og beskæftiger mindst medarbejder, der har gennemført kurset »Vejen som arbejdsplads«.



III.2.4)

Oplysning om reserverede kontrakter


III.3)

Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter


III.3.1)

Oplysninger om en bestemt profession


III.3.2)

Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen


Del IV: Procedure


IV.1)

Type procedure


IV.1.1)

Type procedure

Offentlig



IV.1.2)

Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage


IV.1.3)

Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen


IV.2)

Tildelingskriterier


IV.2.1)

Tildelingskriterier

Laveste pris



IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion


IV.3)

Administrative oplysninger


IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:

Rudersdal Kommune jr. nr. 2014-1887.



IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej



IV.3.3)

Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter

Skal der betales for dokumenterne?: nej



IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

1.9.2014 - 12:00



IV.3.5)

Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage


IV.3.6)

Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.



IV.3.7)

Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud

dage: 90 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)



IV.3.8)

Åbning af bud

Dato: 1.9.2014 - 13:00
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej



Del VI: Supplerende oplysninger


VI.1)

Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej



VI.2)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej



VI.3)

Yderligere oplysninger


VI.4)

Klageprocedurer


VI.4.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne


VI.4.2)

Indgivelse af klager


VI.4.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager


VI.5)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

3.7.2014

Send til en kollega

0.047