Fakta om udbudet
EU-nr
2014/S 128-229051
Offentliggjort
08.07.2014
Udbudstype
Offentligt udbud
Bestilling af materiale
Addresse
Rudersdal Kommune, Teknik og Miljø, DRIFT
Blokken 48
Att: Jan Olesen
3460 Birkerød
Telefon: +45 72682458
Mail: jao@rudersdal.dk
Indlevering af tilbud
Til
01.09.2014 Kl. 12:00
Addresse
Rudersdal Kommune, Teknik og Miljø, DRIFT
Blokken 48
Att: Jan Olesen
3460 Birkerød
Telefon: +45 72682458
Mail: jao@rudersdal.dk
Udbyder
Rudersdal Kommune, Teknik og Miljø, DRIFT
Opdateringer
Den 29.9.2014 er kontrakten blandt 5 modtagne tilbud blevet tildelt:
Frederiksværk Brolægning A/S
Industriskellet 18
3300 Frederiksværk
Rammeaftale om brolægningsarbejder (Resultat)
Rudersdal Kommune, Teknik og Miljø, DRIFT
TjenesteydelserDirektiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Rudersdal Kommune, Teknik og Miljø, DRIFT
Blokken 48
Att: Jan Olesen
3460 Birkerød
DANMARK
Telefon: +45 72682458
Mailadresse: jao@rudersdal.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://rudersdal.dk
Elektronisk adgang til oplysninger: http://rudersdal.dk/udbud
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
I.2)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3)
Hovedaktivitet
Andet: Vej/park-området
I.4)
Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Rammeaftale om brolægningsarbejder.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Rudersdal Kommune.
NUTS-kode
II.1.3)
Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4)
Oplysninger om rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 4
II.1.5)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Ydelsen omfatter udførelse af en del af de brolægningsarbejder, der skal udføres af Rudersdal Kommune, Teknik og Miljø, DRIFT i det omfang, der er behov for udover, hvad kommunens driftsafdeling selv ønsker og kan udføre. Den geografiske udstrækning er kommunens vejarealer, stier, pladser og grønne områder i Rudersdal Kommune.
Generelt er der tale om ydelser i forbindelse med kommunens løbende drift, vedligeholdelse og istandsættelse af veje, stier, pladser og lign.
Ydelserne omfatter i hovedtrækkene leje af mandskab og maskiner til udførelse af brolægningsarbejder. Ydelsens omfang fremgår af tilbudslisten.
II.1.6)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
43312300, 44113120, 44113130
II.1.7)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.1.8)
Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2)
Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1)
Samlet mængde eller omfang:
II.2.2)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3)
Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3)
Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Påbegyndelse 1.1.2015. Færdiggørelse 31.12.2018
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1)
Kontraktbetingelser
III.1.1)
Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Der skal ikke stilles sikkerhed.
III.1.2)
De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Der anvendes elektronisk fakturering. Betalingsfrist 30 dage fra faktura.
III.1.3)
Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4)
Andre særlige vilkår
III.2)
Betingelser for deltagelse
III.2.1)
De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Beskrivelse af tilbudsgivers virksomhed, ejerforhold, materiel, CVR-nummer, tro og love-erklæringer om ubetalt forfalden gæld samt at virksomheden ikke opfylder nogle af udelukkelseskriterierne iht. EU-reglerne.
III.2.2)
Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Omsætning, resultat og balance inden for de seneste 3 regnskabsår.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Tro og love-erklæring om, at tilbudsgiver har positiv egenkapital for hvert af de 3 seneste årsregnskaber, at omsætningen inden for det relevante arbejdsområde mindst svarer til tilbudssummen for hvert af de 3 regnskabsår, at tilbudsgiver har erhvervsansvarsforsikring med dækningssum på mindst 10 000 000 DKK pr. forsikringsbegivenhed pr. forsikringsår
III.2.3)
Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Liste over referencer over sammenlignelige ydelser udført inden for de seneste 3 år.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
At virksomheden i hvert af årene 2011, 2012 og 2013 har udført sammenlignelige opgaver i et omfang, der mindst svarer til tilbudsgivers årlige tilbudssum.. At faglig leder har relevant uddannelse og erfaring i varetagelsen af ydelsen og beskæftiger mindst medarbejder, der har gennemført kurset »Vejen som arbejdsplads«.
III.2.4)
Oplysning om reserverede kontrakter
III.3)
Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1)
Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2)
Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Offentlig
IV.1.2)
Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3)
Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
Rudersdal Kommune jr. nr. 2014-1887.
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
1.9.2014 - 12:00
IV.3.5)
Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6)
Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7)
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
dage: 90 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8)
Åbning af bud
Dato: 1.9.2014 - 13:00
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2)
Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3)
Yderligere oplysninger
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.4.2)
Indgivelse af klager
VI.4.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
3.7.2014