23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2014/S 227-400570
Offentliggjort
25.11.2014
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

Addresse
Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
Vibeke Hedelund Pedersen
vhp@aarhus.dk

Indlevering af tilbud

Til
16.01.2015 Kl. 12:00

Addresse
Aarhus Kommune
Bautavej 1
Att: Vibeke Hedelund Pedersen
8210 Aarhus V
Telefon: +45 89401607
Mail: vhp@aarhus.dk

Udbyder

Aarhus Kommune

Opdateringer

Resultat
(12.02.2015)

Kontrakten er blevet tildelt:
ScanTruck A/S

Indkøb af 2 brugte gummihjulslæssere til Aarhus Kommune, AffaldsCenter Bygge-og Haveaffald (Resultat)


Aarhus Kommune

Varer
Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed


I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)


Aarhus Kommune
Bautavej 1
Att: Vibeke Hedelund Pedersen
8210 Aarhus V
DANMARK
Telefon: +45 89401607
Mailadresse: vhp@aarhus.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.aarhus.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)


I.2)

Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed



I.3)

Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester



I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej



Del II: Kontraktens genstand


II.1)

Beskrivelse


II.1.1)

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

Indkøb af 2 brugte gummihjulslæssere til Aarhus Kommune, AffaldsCenter Bygge-og Haveaffald.



II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Aarhus Kommune.

NUTS-kode DK042


II.1.3)

Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt



II.1.4)

Oplysninger om rammeaftale


II.1.5)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Udbuddet omfatter indkøb af 2 stk. brugte gummihjulslæssere til Aarhus Kommune, Affaldscenter Have- og Byggeaffald i det omfang, der er beskrevet i udbudsmaterialet.



II.1.6)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


43200000, 42000000


II.1.7)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja



II.1.8)

Delaftaler


II.1.9)

Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej



II.2)

Kontraktens mængde eller omfang


II.2.1)

Samlet mængde eller omfang:

Oplyses i udbudsmaterialet.



II.2.2)

Oplysninger om optioner

Optioner: nej



II.2.3)

Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: nej



II.3)

Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse


Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger


III.1)

Kontraktbetingelser


III.1.1)

Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Ingen.



III.1.2)

De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

Oplyses i udbudsmaterialet.



III.1.3)

Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

Der stilles ingen krav til retlig form. Såfremt leverandøren anvender underleverandører til opfyldelse af aftalen, skal leverandøren garantere for aftalens opfyldelse i samme omfang, som hvis leverandøren selv havde udført leverancen. Såfremt en sammenslutning af virksomheder (konsortium) tildeles aftalen, skal de deltagende virksomheder påtage sig solidarisk ansvar og hæfte solidarisk over for Aarhus Kommune. Endvidere skalde deltagende virksomheder udpege en befuldmægtiget, som Aarhus Kommune med bindende virkning for sammenslutningen kan indgå aftaler med.
Såfremt et konsortium anmoder om deltagelse i udbuddet, skal de under pkt. III.2.1)-III.2.3) krævede oplysninger fremsendes for alle deltagere i konsortiet.



III.1.4)

Andre særlige vilkår

Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej



III.2)

Betingelser for deltagelse


III.2.1)

De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Ansøgninger om deltagelse i udbuddet skal vedlægges udfyldt og underskrevet tro og love-erklæring om, i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997). Formular fremsendes med udbudsmaterialet.



III.2.2)

Økonomisk og finansiel kapacitet


III.2.3)

Teknisk kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Tilbud skal indeholde referenceliste over de betydeligste lignende leverancer, der er udført i løbet af de sidste tre år. Her ønskes angivet tidspunkt, kunde samt kontaktperson og kontaktoplysninger hos den pågældende kunde.



III.2.4)

Oplysning om reserverede kontrakter


III.3)

Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter


III.3.1)

Oplysninger om en bestemt profession


III.3.2)

Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen


Del IV: Procedure


IV.1)

Type procedure


IV.1.1)

Type procedure

Offentlig



IV.1.2)

Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage


IV.1.3)

Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen


IV.2)

Tildelingskriterier


IV.2.1)

Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument



IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej



IV.3)

Administrative oplysninger


IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:

14/031938



IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej



IV.3.3)

Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter


IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

16.1.2015 - 12:00



IV.3.5)

Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage


IV.3.6)

Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.



IV.3.7)

Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud


IV.3.8)

Åbning af bud


Del VI: Supplerende oplysninger


VI.1)

Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej



VI.2)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej



VI.3)

Yderligere oplysninger


Udbudsmaterialet fås ved henvendelse til Aarhus Kommune, Teknik og Miljø, Vibeke Hedelund Pedersen, vhp@aarhus.dk


VI.4)

Klageprocedurer


VI.4.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne


Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://klfu.dk


VI.4.2)

Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til Klagenævnet for Udbud senest 6 måneder efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.



VI.4.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager


Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://kfst.dk
Fax: +45 41715100


VI.5)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

21.11.2014

Send til en kollega

0.031