Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Addresse
https://tendsign.com/doc.aspx?ID=69437&Goto=Docs
Indlevering af tilbud
Addresse
https://tendsign.com/doc.aspx?ID=69437&Goto=Tender
Udbyder
I/S Vestforbrænding
Vindere
(17.04.2015)
Se vinderne nederst i udbudsteksten.
Anders Andersens Rengøring
(07.08.2015)
Anders Andersens Rengøring
Rugvænget 40
2630 Taastrup
Behandling og transport af farligt affald
I/S Vestforbrænding
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
I/S Vestforbrænding
Ejby Mosevej 219
Att: Annette Niesø Lyngbye
2600 Glostrup
DANMARK
Mailadresse: aly@vestfor.dk
Yderligere oplysninger fås her: TendSign
DANMARK
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=69437
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: TendSign
DANMARK
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=69437&Goto=Docs
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: TendSign
DANMARK
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=69437&Goto=Tender
I.2)
Type ordregivende myndighed
Regionalt eller lokalt kontor
I.3)
Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
Miljø
I.4)
Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Behandling og transport af farligt affald.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Københavns omegn.
NUTS-kode DK012
II.1.3)
Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4)
Oplysninger om rammeaftale
II.1.5)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Nærværende udbud vedrører transport og behandling af olie- og kemikalieaffald fra SMOKA beliggende på Prøvestenen. Affaldet kommer fra genbrugspladserne i ejerkommunerne og private erhverv.
II.1.6)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
90500000, 90510000, 90520000
II.1.7)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.1.8)
Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9)
Oplysninger om alternative tilbud
II.2)
Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1)
Samlet mængde eller omfang:
II.2.2)
Oplysninger om optioner
II.2.3)
Oplysninger om forlængelse
II.3)
Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1)
Kontraktbetingelser
III.1.1)
Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2)
De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3)
Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4)
Andre særlige vilkår
III.2)
Betingelser for deltagelse
III.2.1)
De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: · Udfyldt og underskrevet tro og love erklæring fortrykt i bilag 5.
III.2.2)
Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Relevant erklæring fra bank vedrørende at de kan stille sikkerhedsstillelse på 10 % af kontraktsummen ved tildeling af kontrakten.
— Kopi af erhvervs- og produktansvarsforsikring i kraft. Såfremt dette ikke er muligt, bekræftelse fra forsikringsselskab om, at den krævede erhvervs- og produktansvarsforsikring træder i kraft ved kontraktstart.
— De i bilag 4 Obligatorisk skema oplistede oplysninger.
III.2.3)
Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
— Referenceliste over de betydeligste, sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Er det ikke muligt at angive 3 referencer eller referencer overhovedet, skal den tekniske og faglige formåen beskrives på anden vis.
— Angivelse af de miljø- og kvalitetsforanstaltninger der vil blive anvendt i forbindelse med opgavens udførelse. (bilag 7)
— Angivelse af de arbejdsmiljøforhold der vil være gældende i forbindelse med opgavens udførelse. (bilag 6)
— Dokumentation for at behandlingsanlæggene er godkendt.
III.2.4)
Oplysning om reserverede kontrakter
III.3)
Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1)
Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2)
Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Offentlig
IV.1.2)
Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3)
Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
14-02418
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
IV.3.3)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
23.2.2015 - 12:00
IV.3.5)
Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6)
Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7)
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
til: 24.5.2015
IV.3.8)
Åbning af bud
Dato: 23.2.2015 - 12:01
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2)
Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3)
Yderligere oplysninger
Visma TendSign-annonce: http://www.opic.com/notice.asp?req=dicktfdc
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.4.2)
Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på http://www.retsinformation.dk/), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
VI.4.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12.1.2015
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt nr.: 1Betegnelse: Stena Recycling A/SStena Recycling A/S
Banemarksvej 40
2605 Brøndby
Internetadresse: www.stenarecycling.dk
Marius Pedersen A/S
Ørbækvej 851
5863 Ferritslev
Special Waste System A/S
Herthadalvej 4A
4840 Nørre Alslev
Internetadresse: www.sws.dk
Nordgroup a/s
Lindholmvej 3
5800 Nyborg
Internetadresse: www.nordgroup.eu