Fakta om udbudet
EU-nr
2015/S 010-013572
Offentliggjort
15.01.2015
Udbudstype
Begrænset udbud
Anmodning om deltagelse
Til
27.02.2015 Kl. 13:00
Addresse
Arkikon - arkitekter + ingeniører
Att: Thomas Enevold
Mail: thomas@arkikon.dk
Udbyder
Aabybro Fjernvarme Amba
Bygningsentrepriser for etablering af nyt flisværk
Aabybro Fjernvarme Amba
Bygge- og anlægsarbejderDirektiv 2004/17/EF
Del I: Ordregiver
I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Aabybro Fjernvarme Amba
dk
Industrivej 40
Kontaktpunkt(er): Arkikon — arkitekter + ingeniører
Att: Thomas Enevold
9440 Aabybro
DANMARK
Telefon: +45 86327844
Mailadresse: thomas@arkikon.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.arkikon.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter til et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
I.2)
Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme
I.3)
Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne
Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Ordregiverens betegnelse for kontrakten:
Prækvalifikation — Aabybro Fjernvarme, bygningsentrepriser for etablering af nyt flisværk.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Bygge- og anlægsarbejder
NUTS-kode
II.1.3)
Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4)
Oplysninger om rammeaftale
II.1.5)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Annonceringen vedrører prækvalifikation, med følgende udbud for afgivelse af tilbud på bygninger og anlæg i stor- og fagentrepriser, til nyt flisvarmeværk.
II.1.6)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
45200000, 45251000
II.1.7)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8)
Oplysninger om delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
II.1.9)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2)
Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1)
Samlet mængde eller omfang:
Storentreprise S1: Jord- anlæg-, kloak- og betonarbejder
Storentreprise S2: Stålkonstruktion-,tag- og facadearbejder
Storentreprise S3: Tømrer- og snedkerarbejder
Fagentreprise F1: VVS-arbejde
Fagentreprise F2: El-arbejde
Fagentreprise F3: Malerarbejde
Fagentreprise F4: Murerarbejde
Fagentreprise F5: Gulvbelægningsarbejde.
Omfanget udgør omkring, 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.
Anslået værdi eksklusive moms: 25 000 000 DKK
II.2.2)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Eventuelle optioner vil fremgå af efterfølgende udbudsmateriale.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
II.2.3)
Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3)
Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 18 (fra tildeling af kontrakten)
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Storentreprise S1
1)
Kort beskrivelse:
Jord-, anlæg-, kloak- og betonentreprisen.
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
45200000, 45251000
3)
Mængde eller omfang:
Leveringer til, og udførelse af jord- og anlægsarbejder, kloakarbejder og betonarbejde i forbindelse med etablering af 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.
Delaftale nr.: 2 Betegnelse: Storentreprise S2
1)
Kort beskrivelse:
Stålkonstruktions,tag- og facadeentreprisen.
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
45200000, 45251000
3)
Mængde eller omfang:
Leveringer til, og udførelse af stålkonstruktioner, Tag og facade i forbindelse med etablering af 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.
Delaftale nr.: 3 Betegnelse: Storentreprise S3
1)
Kort beskrivelse:
Tømrer og snedkerentreprisen.
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
45200000, 45251000
3)
Mængde eller omfang:
Leveringer til, og udførelse af tømrer- og snedkerarbejder i forbindelse med etablering af 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.
Delaftale nr.: 4 Betegnelse: Fagentreprise F1
1)
Kort beskrivelse:
VVS entreprisen.
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
45200000, 45251000
3)
Mængde eller omfang:
Leveringer til, og udførelse af VVS arbejder i forbindelse med etablering af 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.
Delaftale nr.: 5 Betegnelse: Fagentreprise F2
1)
Kort beskrivelse:
El-entreprisen.
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
45200000, 45251000
3)
Mængde eller omfang:
Leveringer til, og udførelse af El-arbejde i forbindelse med etablering af 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.
Delaftale nr.: 6 Betegnelse: Fagentreprise F3
1)
Kort beskrivelse:
Malerentreprisen.
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
45200000, 45251000
3)
Mængde eller omfang:
Leveringer til, og udførelse af malerarbejder i forbindelse med etablering af 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.
Delaftale nr.: 7 Betegnelse: Fagentreprise F4
1)
Kort beskrivelse:
Murerentreprisen.
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
45200000, 45251000
3)
Mængde eller omfang:
Leveringer til, og udførelse af murerarbejder i forbindelse med etablering af 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.
Delaftale nr.: 8 Betegnelse: Fagentreprise F5
1)
Kort beskrivelse:
Gulvbelægningsentreprisen.
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
45200000, 45251000
3)
Mængde eller omfang:
Leveringer til, og udførelse af gulvbelægningsarbejder i forbindelse med etablering af 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1)
Kontraktbetingelser
III.1.1)
Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Entreprenøren skal stille garanti iht. AB92.
III.1.2)
De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Projektet finansieres af bygherren. Betalingsbetingelser vil fremgå af udbudsbetingelserne.
III.1.3)
Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Hvis entreprisetilbuddet afgives af et knosortie af entreprenører/leverandører, skal deltagerne påtage sig solidarisk ansvar samt udpege en befuldmægtiget, som bygherren, med bindende virkning for konsortiet, kan indgå aftaler med.
III.1.4)
Andre særlige vilkår:
III.2)
Betingelser for deltagelse
III.2.1)
De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: For at kunne prækvalificeres må virksomheden (eller konsortiets parter) ikke være under konkurs (se. III 2.2)).
III.2.2)
Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Beskrivelse af virksomheden, herunder ejerforhold. Virksomhedens revisorpåtegnede regnskabstal — nettoomsætning, resultat efter skat, samlede aktiver, egenkapital og soliditetgrad for de seneste tre regnskabsår, samt budgettal for det igangværende regnskabsår. Ovennævnte oplysninger skal angives for bydende entreprenør og evt. væsentlige underentreprenører.
III.2.3)
Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Referenceliste med byggerier af tilsvarende karakter og kompleksitet som virksomheden har deltaget i inden for de seneste 5 år. Af referencerne skal fremgå størrelsen af opgaven, bygherrens navn, og tidsinterval for udførelsen af opgaven. På mindst tre af referencerne skal anføres kontaktinformationer på den ansvarlige hos bygherren.
Oplysning om virksomhedens gennemsnitlige antal medarbejdere inden for de seneste 3 år. CV for de medarbejdere, der skal udføre arbejdet.
Organisationsplan med angivelse af antal medarbejdere i de forskellige organisatoriske enheder. Ovennævnte oplysninger skal angives for bydende entreprenør og evt. væsentlige underentreprenører.
III.2.4)
Oplysning om reserverede kontrakter
III.3)
Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1)
Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2)
Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Begrænset
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, som er anført i specifikationerne eller i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos ordregiveren:
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
27.2.2015 - 13:00
IV.3.5)
Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.6)
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.7)
Åbning af bud
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2)
Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3)
Yderligere oplysninger:
Der vil blive prækvalificeret 3-5 virksomheder til at afgive tilbud på hver delopgave.
Ansøgningen om prækvalifikation skal fremsendes via e-mail til thomas@arkikon.dk
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
VI.4.2)
Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager over prækvalifikation skal indgives inden 20 kalenderdage, regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt underretning til ansøgerne.
Klager over udbud skal indgives inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes for dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klager indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand still perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i stand still perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
VI.4.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12.1.2015