Fakta om udbudet
EU-nr
2015/S 013-018791
Offentliggjort
20.01.2015
Udbudstype
Offentligt udbud
Bestilling af materiale
Addresse
Udbudsmaterialet rekvireres ved skrive til udbud@aalborg.dk - husk at angive CVR-nummer ved henvendelsen
Indlevering af tilbud
Til
03.03.2015 Kl. 12:00
Addresse
Aalborg Forsyning, Service A/S
Hjulmagervej 24
Kontaktpunkt: Lager & Indkøb
Att: Mette Berg
9000 Aalborg
Telefon: +45 99314573
Mail: udbud@aalborg.dk
Udbyder
Aalborg Forsyning, Service A/S
Opdateringer
Uafsluttet procedure
Ordretildelingsproceduren er blevet afbrudt
Yderligere supplerende oplysninger
Udbud var annonceret med forbehold for Aalborg Kommunes byråds vedtagelse i februar 2015 af »Aalborg uden affald«.
I det vedtagelsen ikke fandt sted, og det ikke er muligt at forudsige hvornår vedtagelsen så kan finde sted, annulleres udbuddet.
Anskaffelse af chassis og opbygninger af renovationsaggregat til Aalborg Forsyning, Renovation (Annulleret)
Aalborg Forsyning, Service A/S
VarerDirektiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Aalborg Forsyning, Service A/S
Hjulmagervej 24
Kontaktpunkt(er): Lager & Indkøb — udbudsmaterialet rekvireres ved skrive til udbud@aalborg.dk — husk at angive CVR-nummer ved henvendelsen
Att: Mette Berg
9000 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 99314573
Mailadresse: udbud@aalborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://aalborg.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
I.2)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3)
Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4)
Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Anskaffelse af 5 stk. chassis og 5 stk. opbygninger af renovationsaggregat til Aalborg Forsyning, Renovation.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Aalborg Kommune.
NUTS-kode DK050
II.1.3)
Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4)
Oplysninger om rammeaftale
II.1.5)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Anskaffelse af 5 stk. chassis og 5 stk. opbygninger af renovationsaggregat til Aalborg Forsyning, Renovation.
II.1.6)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
34144511, 34211300
II.1.7)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8)
Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
II.1.9)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2)
Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1)
Samlet mængde eller omfang:
5 stk. chassis og 5 stk. opbygninger til Aalborg Forsyning, Renovation.
II.2.2)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3)
Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3)
Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: 1 stk. 2-akslede chassis 18T (2-kammers renovationsaggregat)
1)
Kort beskrivelse
Køb af 1 stk. 2-akslede chassis 18T (2-kammers renovationsaggregat).
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
34144511, 34211300
3)
Mængde eller omfang
4)
Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5)
Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 2 Betegnelse: Opbygning 2-kammers renovationsaggregat til 1 stk. 2-akslede chassis 18T
1)
Kort beskrivelse
Køb af opbygning af 2-kammers renovationsaggregat til 1 stk. 2-akslede chassis 18T.
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
34144511, 34211300
3)
Mængde eller omfang
4)
Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5)
Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 3 Betegnelse: 4 stk. 3-akslede chassis 26T (div. renovationsaggregater)
1)
Kort beskrivelse
Køb af 4 stk. 3-akslede chassis 26T (div. renovationsaggregater).
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
34144511, 34211300
3)
Mængde eller omfang
4)
Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5)
Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 4 Betegnelse: Opbygning af 1-kammers industrirenovationsaggregat til 2 stk. 3-akslede chassis 26T
1)
Kort beskrivelse
Køb af opbygning af 1-kammers industrirenovationsaggregat til 2 stk. 3-akslede chassis 26T.
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
34144511, 34211300
3)
Mængde eller omfang
4)
Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5)
Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 5 Betegnelse: Opbygning 2-kammers renovationsaggregat til 1 stk. 3-akslede chassis 26T
1)
Kort beskrivelse
Køb af opbygning af 2-kammers renovationsaggregat til 1 stk. 3-akslede chassis 26T.
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
34144511, 34211300
3)
Mængde eller omfang
4)
Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5)
Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 6 Betegnelse: Opbygning 3-kammers renovationsaggregat til 1 stk. 3-akslede chassis 26T
1)
Kort beskrivelse
Køb af opbygning af 3-kammers renovationsaggregat til 1 stk. 3-akslede chassis 26T.
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
34144511, 34211300
3)
Mængde eller omfang
4)
Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5)
Yderligere oplysninger om delaftaler
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1)
Kontraktbetingelser
III.1.1)
Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Iht. udbudsmateriale.
III.1.2)
De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Iht. udbudsmateriale.
III.1.3)
Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Iht. udbudsmateriale.
III.1.4)
Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2)
Betingelser for deltagelse
III.2.1)
De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Iht. udbudsmateriale.
III.2.2)
Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Iht. udbudsmateriale.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Iht. udbudsmateriale.
III.2.3)
Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Iht. udbudsmateriale.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Iht. udbudsmateriale.
III.2.4)
Oplysning om reserverede kontrakter
III.3)
Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1)
Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2)
Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Offentlig
IV.1.2)
Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3)
Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
2015-000484
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
3.3.2015 - 12:00
IV.3.5)
Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6)
Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7)
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8)
Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2)
Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3)
Yderligere oplysninger
Udbudsmaterialet kan rekvireres ved henvendelse til den i punkt I.1) anførte mailadresse.
Ved anmodning om udbudsmaterialet bedes virksomhedens CVR-nummer oplyst.
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævn for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
VI.4.2)
Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klagefrister fremgår af § 7 i lov nr. 492 af 12.5.2010 med senere ændringer, om håndhævelse af udbudsreglerne mv.
VI.4.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15.1.2015