23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 013-018791
Offentliggjort
20.01.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

Addresse
Udbudsmaterialet rekvireres ved skrive til udbud@aalborg.dk - husk at angive CVR-nummer ved henvendelsen

Indlevering af tilbud

Til
03.03.2015 Kl. 12:00

Addresse
Aalborg Forsyning, Service A/S
Hjulmagervej 24
Kontaktpunkt: Lager & Indkøb
Att: Mette Berg
9000 Aalborg
Telefon: +45 99314573
Mail: udbud@aalborg.dk

Udbyder

Aalborg Forsyning, Service A/S

Opdateringer

Annullering
(19.02.2015)

Uafsluttet procedure
Ordretildelingsproceduren er blevet afbrudt

Yderligere supplerende oplysninger

Udbud var annonceret med forbehold for Aalborg Kommunes byråds vedtagelse i februar 2015 af »Aalborg uden affald«.

I det vedtagelsen ikke fandt sted, og det ikke er muligt at forudsige hvornår vedtagelsen så kan finde sted, annulleres udbuddet.

Anskaffelse af chassis og opbygninger af renovationsaggregat til Aalborg Forsyning, Renovation (Annulleret)


Aalborg Forsyning, Service A/S

Varer
Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed


I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)


Aalborg Forsyning, Service A/S
Hjulmagervej 24
Kontaktpunkt(er): Lager & Indkøb — udbudsmaterialet rekvireres ved skrive til udbud@aalborg.dk — husk at angive CVR-nummer ved henvendelsen
Att: Mette Berg
9000 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 99314573
Mailadresse: udbud@aalborg.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://aalborg.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)


I.2)

Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed



I.3)

Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester



I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej



Del II: Kontraktens genstand


II.1)

Beskrivelse


II.1.1)

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

Anskaffelse af 5 stk. chassis og 5 stk. opbygninger af renovationsaggregat til Aalborg Forsyning, Renovation.



II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Varer
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Aalborg Kommune.

NUTS-kode DK050


II.1.3)

Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt



II.1.4)

Oplysninger om rammeaftale


II.1.5)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Anskaffelse af 5 stk. chassis og 5 stk. opbygninger af renovationsaggregat til Aalborg Forsyning, Renovation.



II.1.6)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


34144511, 34211300


II.1.7)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja



II.1.8)

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler



II.1.9)

Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej



II.2)

Kontraktens mængde eller omfang


II.2.1)

Samlet mængde eller omfang:

5 stk. chassis og 5 stk. opbygninger til Aalborg Forsyning, Renovation.



II.2.2)

Oplysninger om optioner

Optioner: nej



II.2.3)

Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: nej



II.3)

Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse


Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: 1 stk. 2-akslede chassis 18T (2-kammers renovationsaggregat)

1)

Kort beskrivelse

Køb af 1 stk. 2-akslede chassis 18T (2-kammers renovationsaggregat).



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


34144511, 34211300


3)

Mængde eller omfang


4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse


5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 2 Betegnelse: Opbygning 2-kammers renovationsaggregat til 1 stk. 2-akslede chassis 18T

1)

Kort beskrivelse

Køb af opbygning af 2-kammers renovationsaggregat til 1 stk. 2-akslede chassis 18T.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


34144511, 34211300


3)

Mængde eller omfang


4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse


5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 3 Betegnelse: 4 stk. 3-akslede chassis 26T (div. renovationsaggregater)

1)

Kort beskrivelse

Køb af 4 stk. 3-akslede chassis 26T (div. renovationsaggregater).



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


34144511, 34211300


3)

Mængde eller omfang


4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse


5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 4 Betegnelse: Opbygning af 1-kammers industrirenovationsaggregat til 2 stk. 3-akslede chassis 26T

1)

Kort beskrivelse

Køb af opbygning af 1-kammers industrirenovationsaggregat til 2 stk. 3-akslede chassis 26T.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


34144511, 34211300


3)

Mængde eller omfang


4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse


5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 5 Betegnelse: Opbygning 2-kammers renovationsaggregat til 1 stk. 3-akslede chassis 26T

1)

Kort beskrivelse

Køb af opbygning af 2-kammers renovationsaggregat til 1 stk. 3-akslede chassis 26T.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


34144511, 34211300


3)

Mængde eller omfang


4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse


5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 6 Betegnelse: Opbygning 3-kammers renovationsaggregat til 1 stk. 3-akslede chassis 26T

1)

Kort beskrivelse

Køb af opbygning af 3-kammers renovationsaggregat til 1 stk. 3-akslede chassis 26T.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


34144511, 34211300


3)

Mængde eller omfang


4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse


5)

Yderligere oplysninger om delaftaler


Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger


III.1)

Kontraktbetingelser


III.1.1)

Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Iht. udbudsmateriale.



III.1.2)

De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

Iht. udbudsmateriale.



III.1.3)

Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

Iht. udbudsmateriale.



III.1.4)

Andre særlige vilkår

Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej



III.2)

Betingelser for deltagelse


III.2.1)

De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Iht. udbudsmateriale.



III.2.2)

Økonomisk og finansiel kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Iht. udbudsmateriale.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Iht. udbudsmateriale.



III.2.3)

Teknisk kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Iht. udbudsmateriale.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Iht. udbudsmateriale.



III.2.4)

Oplysning om reserverede kontrakter


III.3)

Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter


III.3.1)

Oplysninger om en bestemt profession


III.3.2)

Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen


Del IV: Procedure


IV.1)

Type procedure


IV.1.1)

Type procedure

Offentlig



IV.1.2)

Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage


IV.1.3)

Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen


IV.2)

Tildelingskriterier


IV.2.1)

Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument



IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej



IV.3)

Administrative oplysninger


IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:

2015-000484



IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej



IV.3.3)

Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter

Skal der betales for dokumenterne?: nej



IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

3.3.2015 - 12:00



IV.3.5)

Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage


IV.3.6)

Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.



IV.3.7)

Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud

Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)



IV.3.8)

Åbning af bud

Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej



Del VI: Supplerende oplysninger


VI.1)

Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej



VI.2)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej



VI.3)

Yderligere oplysninger

Udbudsmaterialet kan rekvireres ved henvendelse til den i punkt I.1) anførte mailadresse.
Ved anmodning om udbudsmaterialet bedes virksomhedens CVR-nummer oplyst.



VI.4)

Klageprocedurer


VI.4.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne


Klagenævn for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk


VI.4.2)

Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klagefrister fremgår af § 7 i lov nr. 492 af 12.5.2010 med senere ændringer, om håndhævelse af udbudsreglerne mv.



VI.4.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager


Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: www.kfst.dk


VI.5)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

15.1.2015

Send til en kollega

0.047