Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Addresse
Aalborg Kommune, Miljø- og Energiforvaltningen
Hjulmagervej 24
Att: Britt Lotzfeldt
9000 Aalborg
Telefon: +45 99314684
Mailadresse: udbud@aalborg.dk
Fax: +45 98121233
Indlevering af tilbud
Addresse
Aalborg Kommune, Miljø- og Energiforvaltningen
Hjulmagervej 24
Att: Britt Lotzfeldt
9000 Aalborg
Telefon: +45 99314684
Mailadresse: udbud@aalborg.dk
Fax: +45 98121233
Udbyder
Aalborg Kommune, Miljø- og Energiforvaltningen
Vindere
Husholdningsmodeller
(26.06.2015)
El-Salg Center Aalborg A/S
(30.06.2015)
El-Salg Center Aalborg A/S
Rammeaftale vedrørende levering af hvidevarer til Aalborg og Brønderslev Kommuner
Aalborg Kommune, Miljø- og Energiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Aalborg Kommune, Miljø- og Energiforvaltningen
Hjulmagervej 24
Att: Britt Lotzfeldt
9000 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 99314684
Mailadresse: udbud@aalborg.dk
Fax: +45 98121233
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.aalborgkommune.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja
Brønderslev Kommune
Ny Rådhusplads 1
9700 Brønderslev
DANMARK
Del II: Kontraktens genstand
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Aalborg Kommune, Brønderslev Kommune.
NUTS-kode DK050
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 239711000, 39700000, 39711100, 39711110, 39711120, 39711122, 39711123, 39711130, 39711360, 39711361, 39711420, 39713100, 39713200, 39713210, 39711400
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 139711000, 39700000, 39711100, 39711110, 39711120, 39711122, 39711123, 39711130, 39711360, 39711361, 39711420, 39713100, 39713200, 39713210, 39711400
39711000, 39700000, 39711100, 39711110, 39711120, 39711122, 39711123, 39711130, 39711360, 39711361, 39711420, 39713100, 39713200, 39713210, 39711400
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Betalingsfristen er 30 dage netto efter modtagelsen af fyldestgørende faktura og under forudsætning af, at leverandøren på faktureringstidspunktet har udført alt hvad leverandøren i henhold til det aftalte skal have leveret eller udført. Såfremt fakturaen er mangelfuld, rykkes betalingsfristen tilsvarende.
2) Erklæring på tro og love om, at tilbudsgiveren eller evt. konsortiet ikke har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder i Danmark over 100 000 DKK jf. lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997 og om opfyldelse af Udbudsdirektivets artikel 45. Fortrykt formular er vedlagt.
Reference over den betydeligste sammenlignelige leverance, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancen og angivelse af kontaktperson for den pågældende kunde med telefonnummer og/eller mail-adresse. Ved sammenlignelig leverance forstås aftale/leveringer indeholdende tilsvarende produktgruppe og omsætningsniveau.
Del IV: Procedure
Andre forudgående offentliggørelser
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 29-048520 af 6.2.2015
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://http://www.klfu.dk
1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1 hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. beslutningens § 7, stk. 1.
2) Klager over andet end ordregiverens prækvalifikationsbeslutninger under nr. 1) skal være angivet til Klagenævnet for Udbud inden:
2.1) 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
2.3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://http://www.kfst.dk
Fax: +45 41715100