23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 060-105503
Offentliggjort
26.03.2015
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Bestilling af materiale

http://www.ethics.dk/.nsf

Anmodning om deltagelse

Til
27.04.2015 Kl. 12:00

Addresse
http://www.ethics.dk/.nsf

Udbyder

Frederiksberg Forsyning A/S

Indkøb af fjernaflæste vandmålere


Frederiksberg Forsyning A/S

 

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Varer

Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver

I.1)Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Frederiksberg Forsyning A/S
Stæhr Johansens Vej 38-40
Att: Daniel Wolff
2000 Frederiksberg
DANMARK
Telefon: +45 30766132
Mailadresse: dwo@frb-forsyning.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.frb-forsyning.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter til et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2)Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme
Vand
I.3)Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne

Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: ja

Frederiksberg Vand A/S
Stæhr Johansens Vej 38-40
2000 Frederiksberg
DANMARK

Frederiksberg Fjernvarme A/S
Stæhr Johansens Vej 38-40
2000 Frederiksberg
DANMARK

Frederiksberg Bygas A/S
Stæhr Johansens Vej 38-40
2000 Frederiksberg
DANMARK

Frederiksberg Kloak A/S
Stæhr Johansens Vej 38-40
2000 Frederiksberg
DANMARK

Frederiksberg Fjernkøling A/S
Stæhr Johansens Vej 38-40
2000 Frederiksberg
DANMARK

Frederiksberg Vind A/S
Stæhr Johansens Vej 38-40
2000 Frederiksberg
DANMARK

 

Del II: Kontraktens genstand

II.1)Beskrivelse
II.1.1)Ordregiverens betegnelse for kontrakten:
Indkøb af fjernaflæste vandmålere.
II.1.2)Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Frederiksberg.

NUTS-kode DK01

II.1.3)Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4)Oplysninger om rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør

Rammeaftalens varighed

Varighed i måneder: 48

Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid

Anslået værdi eksklusive moms
interval: mellem 4 000 000 og 6 000 000 DKK
II.1.5)Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Frederiksberg Forsyning står overfor en udskiftning af eksisterende vandmålere til vandmålere som kan fjernaflæses.
II.1.6)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

38421100

II.1.7)Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8)Oplysninger om delaftaler
II.1.9)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2)Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1)Samlet mængde eller omfang:
II.2.2)Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Rammeaftalen indeholder en option på, at ordregiver kan forlænge aftalen med 1 x 12 måneder.
II.2.3)Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1
II.3)Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1)Kontraktbetingelser
III.1.1)Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Vil fremgå af udbudsmaterialet.
III.1.2)De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Vil fremgå af udbudsmaterialet.
III.1.3)Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Vil fremgå af udbudsmaterialet.
III.1.4)Andre særlige vilkår:
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: ja
Beskrivelse af de særlige vilkår: Vil fremgå af udbudsmaterialet.
III.2)Betingelser for deltagelse
III.2.1)De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Ansøger har offentligt adgang til prækvalifikationsmateriale, hvor oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt vil fremgå.
III.2.2)Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Ansøger har offentligt adgang til prækvalifikationsmateriale, hvor oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt vil fremgå.
Tro og love-erklæring, om at virksomheden ikke har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige, der overstiger 100 000 DKK.
III.2.3)Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Ansøger har offentligt adgang til prækvalifikationsmateriale, hvor oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt vil fremgå.
III.2.4)Oplysning om reserverede kontrakter
III.3)Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1)Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2)Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Del IV: Procedure

IV.1)Type procedure
IV.1.1)Type procedure
Forhandling
IV.2)Tildelingskriterier
IV.2.1)Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, som er anført i specifikationerne eller i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle
IV.2.2)Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)Administrative oplysninger
IV.3.1)Sagsnummer hos ordregiveren:
IV.3.2)Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3)Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4)Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
27.4.2015 - 12:00
IV.3.5)Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.6)Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.7)Åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2)Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3)Yderligere oplysninger:

Prækvalifikationsmaterialet vil ligge offentligt tilgængeligt i ETHICS, som er Frederiksberg Forsynings elektroniske udbudssytem. Materialet vil kunne tilgås via følgende link: www.ethics.dk/.nsf Ansøgningerne skal fremsendes i henhold til kravene beskrevet i prækvalifikationsskrivelsen. Kun ansøgere der kan dokumentere tilstrækkelig økonomisk- og teknisk kapacitet, jf. pkt. III.2.2 ) og III.2.3) vil blive prækvalificeret.

I overensstemmelse med Forsyningsvirksomhedsdirektivet, Direktiv 2004/17/EF forbeholder Frederiksberg Forsyning sig ret til at begrænse antallet af tilbudsgivere til mellem 3-6. I tilfælde af flere end 3-6 bliver fundet egnet til at byde på opgaven, vil der ved den ekstraordinære udvælgelse blive udvalgt de bedst egnede virksomheder i henhold til kriterierne som vil fremgå af prækvalifikationsskrivelsen.
Angående anvendelse af ETHICS:
Afgivelse af ansøgning om prækvalifikation kan kun ske elektronisk via ETHICS. Adgangen hertil sker vi ovenstående link.
For at afgive elektronisk ansøgning om prækvalifikation skal man tilmelde sig via menupunktet »Tilmelding«. Har man allerede en bruger, skal man tilmelde sig ved at klikke på »Tilmeld eksisterende bruger«. Har man en eksisterende bruger, får man ikke tilsendt en ny signatur, men man skal anvende den signatur som man tidligere har modtaget fra ETHICS. Såfremt signaturen er bortkommet, kan denne fornyes via brugerprofilen, som findes i øverste højre hjørne efter login.
Har man ikke i forvejen en bruger, skal man tilmelde sig ved at klikke på »Opret og tilmeld ny bruger«. Når man opretter en ny bruger, får man en mail indeholdende et aktiveringslink. Ved at følge linket, aktiverer man sin bruger, og man vil herefter automatisk blive tilmeldt til prækvalifikationsprocessen. Såfremt den oprettede bruger er underskriftsberettiget, vil man, efter succesfuld aktivering, få tilsendt en signatur, som skal anvendes til signering. OBS: aktiveringsmails kan ende i ens spamfilter.
Afgivelse af anmodninger eller tilbud kan kun ske elektronisk via ETHICS.
VI.4)Klageprocedurer
VI.4.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35191000
Internetadresse: www.klfu.dk

VI.4.2)Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Der gælder visse lovbestemte frister for indgivelse af klager til Klagenævnet for Udbud, jf. lov om håndhævelse af udbudsreglerne mv. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden.
VI.4.3)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24.3.2015

Send til en kollega

0.063