23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort

- Support af Genesys


Titel - Support af Genesys
OpgavebeskrivelseUdbuddet omfatter support af Danske Spils kundecenter og forhandlerservices Call Center løsning – Genesys Customer Interaction Management System – samt konsulentbistand til ad hoc ydelser i form af fx tilpasninger og implementering af yderligere funktionalitet i den nuværende løsning.
Annonceret26. marts 2015 14:00:00 CET
Deadline29. april 2015 10:00:00 CEST
UdbudstypeMindre danske udbud
OpgavetypeTjenesteydelser
UdbudsformAndet
CPV kode72250000, 72211000, 72227000, 72253000, 72253100, 72253200
NUTS kodeDK012
MyndighedstypeAndet

Dokumenter & materiale

Link til udbudsmaterialehttp://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase_frameset.asp?PID=136116&B=&PS=1&PP=

Tildelings- og udvælgelseskriterier

TildelingskriterierØkonomisk mest fordelagtige bud
UdvælgelseskriterierFremgår af det vedhæftede materiale i EU-Supply. (www.eu-supply.com/ds.asp)

Kontaktperson

NavnHelene Suhr-Jessen
Telefon+45 36720011
E-mailudbud@danskespil.dk

Ordregiver

NavnDanske Spil A/S
AdresseKorsdalsvej 135
2605 Brøndby
DK
Telefon+45 36720011
E-mailudbud@danskespil.dk
WWWhttp://www.danskespil.dk

Send til en kollega

0.046