23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 076-133909
Offentliggjort

Udbyder

RESULTAT - Danmark-Kongens Lyngby: Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller) 2015/S 076-133909


Danmark-Kongens Lyngby: Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)

2015/S 076-133909

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Danmarks Tekniske Universitet
Anker Engelunds Vej 1, Building 101A
Heidi Laanstra
2800 Kgs. Lyngby
DANMARK
+45 45257811

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.dtu.dk

I.2) Type ordregivende myndighed

Offentligt organ

I.3) Hovedaktivitet

Uddannelse

Andet: Forskning

I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten

Scanning Elektron Mikroskop.

II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Varer

NUTS-kode DK012

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

SUPRA™ 40VP — brugt

Computer styret variabelt tryk FE-SEM med patenteret GEMINI® teknologi til høj opløsning og analytisk. Med bl.a.SmartSEM™ kontrolleret software med grafisk brugergrænseflade (GUI), digitalt billede og billedprocessor analytisk prøvekammer med en EDS- og en WDS-indgang for Maxray tilpasning.

II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

38000000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Værdi: 1 995 000 DKK

Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure

Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1)

Begrundelse for, at kontrakten tildeles uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (EUT):

Direktiv 2004/18/EF

1) Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF

De pågældende varer er alene fremstillet med henblik på forskning, forsøg, undersøgelse eller udvikling på de i direktivet fastsatte betingelser.

IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed

15/04719

IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

14.4.2015

V.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 1

V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Carl Zeiss A/S
Blokken 76
3460 Birkerød
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi

Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi:

Værdi: 1 995 000 DKK

Eksklusive moms

V.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Erhvervsstyrelsen, Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

+45 35291095
https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.3.2) Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 45 kalenderdage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Hvis der er tale om en rammeaftale er fristen 6 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med. Ved klager i forbindelse med udbud efter Tilbudsloven skal klage indgives 45 dage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren har besluttet at indgå kontrakt med. Hvis der er tale om en rammeaftale under Tilbudsloven er fristen 6 måneder regnet fra den dag, hvor ordregiver har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren har besluttet at indgå kontrakt med.

VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

+45 41715000
http://www.kfst.dk/

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

14.4.2015

Send til en kollega

0.032