Fakta om udbudet
Udbyder
RESULTAT - Danmark-Kongens Lyngby: Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller) 2015/S 076-133909
Danmark-Kongens Lyngby: Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
2015/S 076-133909
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1) | Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Danmarks Tekniske Universitet Internetadresse(r): Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.dtu.dk |
I.2) | Type ordregivende myndighed
Offentligt organ |
I.3) | Hovedaktivitet
Uddannelse Andet: Forskning |
I.4) | Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej |
Del II: Kontraktens genstand
II.1) | Beskrivelse |
II.1.1) | Betegnelse for kontrakten Scanning Elektron Mikroskop. |
II.1.2) | Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer NUTS-kode DK012 |
II.1.3) | Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem |
II.1.4) | Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene SUPRA™ 40VP — brugt Computer styret variabelt tryk FE-SEM med patenteret GEMINI® teknologi til høj opløsning og analytisk. Med bl.a.SmartSEM™ kontrolleret software med grafisk brugergrænseflade (GUI), digitalt billede og billedprocessor analytisk prøvekammer med en EDS- og en WDS-indgang for Maxray tilpasning. |
II.1.5) | CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
38000000 |
II.1.6) | Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja |
II.2) | Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi |
II.2.1) | Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 1 995 000 DKK Eksklusive moms |
Del IV: Procedure
IV.1) | Type procedure |
IV.1.1) | Type procedure
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1) Begrundelse for, at kontrakten tildeles uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (EUT): Direktiv 2004/18/EF 1) Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF De pågældende varer er alene fremstillet med henblik på forskning, forsøg, undersøgelse eller udvikling på de i direktivet fastsatte betingelser. |
IV.2) | Tildelingskriterier |
IV.2.1) | Tildelingskriterier |
IV.2.2) | Oplysninger om elektronisk auktion |
IV.3) | Administrative oplysninger |
IV.3.1) | Sagsnummer hos den ordregivende myndighed 15/04719 |
IV.3.2) | Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej |
Del V: Kontrakttildeling
V.1) | Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
14.4.2015 |
V.2) | Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 1 |
V.3) | Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
Carl Zeiss A/S |
V.4) | Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: Værdi: 1 995 000 DKK Eksklusive moms |
V.5) | Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej |
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) | Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej |
VI.2) | Yderligere oplysninger: |
VI.3) | Klageprocedurer |
VI.3.1) | Organ med ansvar for klageprocedurerne
Erhvervsstyrelsen, Klagenævnet for Udbud |
VI.3.2) | Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 45 kalenderdage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Hvis der er tale om en rammeaftale er fristen 6 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med. Ved klager i forbindelse med udbud efter Tilbudsloven skal klage indgives 45 dage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren har besluttet at indgå kontrakt med. Hvis der er tale om en rammeaftale under Tilbudsloven er fristen 6 måneder regnet fra den dag, hvor ordregiver har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren har besluttet at indgå kontrakt med. |
VI.3.3) | Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen |
VI.4) | Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14.4.2015 |