23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 080-141923
Offentliggjort
27.04.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Danmarks Nationalbank

Vindere

(27.04.2015)
Netcompany IT and business consulting A/S
Grønningen 17
1270 København K

Rammeaftale om vedligeholdelse af web, ekstranet og intranet på Microsoft SharePoint


Danmarks Nationalbank

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Danmarks Nationalbank
Havnegade 5
Kontaktpunkt(er): +45 3363 6648
Att: Thomas Røgind
1093 København K
DANMARK
Mailadresse: thr@nationalbanken.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.nationalbanken.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: http://http://www.nationalbanken.dk/da/om_nationalbanken/udbud/Sider/default.aspx

I.2) Type ordregivende myndighed
Offentligt organ
I.3) Hovedaktivitet
Økonomiske og finansielle anliggender
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Rammeaftale om vedligeholdelse af web, ekstranet og intranet på Microsoft SharePoint.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hovedstaden.

NUTS-kode DK01

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Danmarks Nationalbank (Nationalbanken) er Danmarks centralbank. Det er en selvejende og uafhængig institution. Nationalbankens tre overordnede formål er at være med til at sørge for stabile priser, sikre betalinger og stabilitet i det finansielle system.
Nationalbanken ønsker med denne bekendtgørelse at indkøbe konsulentressourcer til forvaltning (Application Management) af website (SharePoint 2013), ekstranet (SharePoint 2010) og intranet (SharePoint 2007).
Konsulentressourcerne skal udgøre et samlet team, der kan levere komplette deploys til Nationalbankens SharePoint-miljøer inkl. projektledelse i en agil proces med forventeligt fire årlige releases for hjemmeside og ad hoc for ekstranet og intranet — forventeligt mindre end fire årlige releases. Ressourceindsatsen forventes fordelt med 80 pct. på website samt 10 pct. på ekstranet og 10 pct. på intranet.
Som udgangspunkt vurderer Nationalbanken, at konsulentressourcerne er sammensat af følgende kompetenceprofiler: En senior SharePoint-udvikler, en senior front-end-udvikler og en projektleder. Arbejdet på releases sker via et antal sprints i tæt dialog med de forretningsmæssige ejere af løsningerne og ressourcepersoner i IT-afdelingen. Konsulenterne skal have fysisk placering i Nationalbanken i perioderne for gennemførelsen af releases omfattet af aftalen.
Levering af komplette, funktionelle deploys skal ske i henhold Nationalbankens standarder og specifikationer på Nationalbankens leveranceplatform. Der vil være nærmere information herom i udbudsmaterialet.
Nationalbanken ønsker at erstatte det eksisterende intranet med et nyt i aftaleperioden. Dette forventes at ske ved et separat udbud, der vil indeholde såvel udvikling og idriftsættelse som for-valtning (Application Management). Således må det påregnes, at forvaltning af det eksisterende intranet ophører i løbet af aftaleperioden.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72600000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 40
2. Samlet kompetenceprofil. Vægtning 60
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 248-439099 af 24.12.2014

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.3.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 5
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Netcompany IT and business consulting A/S
Grønningen 17
1270 København K
DANMARK
Telefon: +45 70131440
Internetadresse: http://www.netcompany.com/

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
Den i pkt. II.3), anførte varighed af rammeaftalen gælder fra underskrift på aftalen.
Ansøgere anmodes om at indsende/aflevere anmodning om prækvalifikation i 4 kopier samt 1 elektronisk kopi (fx usb-stick) til den i pkt. I.1) anførte adresse. Nationalbanken accepterer ikke anmodninger sendt pr. mail.

Eventuelle spørgsmål og svar til bekendtgørelsen vil blive offentliggjort på denne adresse: http://www.nationalbanken.dk/da/om_nationalbanken/udbud/Sider/default.aspx

Det er muligt at tilmelde sig en nyhedsservice fsva. udbud og annonceringer.
Det bemærkes, at beløbene anført i pkt. II.1.4) er skønnet inkl. option på forlængelse, jf. pkt. II.2.3).
Navne på medarbejdere, jf. pkt. III.3.2), skal ikke medsendes anmodning om prækvalifikation, men vil først være relevant ved afgivelse af tilbud.
Dato for opfordring til afgivelse af tilbud anført under pkt. IV.3.5), er alene en forventet dato, og Nationalbanken forbeholder sig ret til ensidigt at ændre datoen.
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinje Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Der er intet mæglingsorgan i Danmark

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne mv. gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor Nationalbanken har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Fristen begynder dog først, når der i underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for Nationalbankens beslutning.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter, at Nationalbanken har indgået en rammeaftale og underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere herom. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor Nationalbanken har underrettet de berørte tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Nationalbanken om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klage, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i pkt. VI.4.1).
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21.4.2015

Send til en kollega

0.031