23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 085-151855
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Bærbare datamater


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Lyngby-Taarbæk Kommune
11715311
Rådhuset, Lyngby Torv 17
Att: Camilla Krogh Nielsen
2800 Kongens Lyngby
DANMARK
Telefon: +45 45973000
Mailadresse: camkn@ltk.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.ltk.dk

Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/157608

Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=137133&B=LTK

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
System til understøttelse af frit medarbejder it-valg.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Kongens Lyngby.

NUTS-kode DK013

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Udbuddet omfatter levering af et system (herunder administration af ordning, bestillingssystem, support, delvis finansiering og levering af hardware), som skal understøtte den pædagogiske medarbejders frie valg af digital arbejdsplads og tilhørende produkter.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

30213100, 30213200, 30236000, 50312000, 72253000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Økonomi. Vægtning 50
2. Kvalitet. Vægtning 50
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
Digitale arbejdspladser
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 28-046862 af 10.2.2015

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 1 Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: System til understøttelse af frit medarbejder it-valg
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
10.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 1
Antal bud modtaget elektronisk: 1
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

ATEA A/S
25596730
Lautrupvang 6
2750 Ballerup
DANMARK
Mailadresse: arni@atea.dk
Telefon: +45 30781233
Internetadresse: http://www.atea.dk

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi:
Værdi: 4 000 000 DKK
Eksklusive moms
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 4 000 000 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 3
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.3.2) Indgivelse af klager
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29.4.2015

Send til en kollega

0.031