23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
04.05.2015

Kontantløs betalingsløsning til skoleboder og kantiner i Horsens Kommune


TitelKontantløs betalingsløsning til skoleboder og kantiner i Horsens Kommune
OpgavebeskrivelseHorsens Kommune ønsker tilbud på en kontantløs betalingsløsning til folkeskolernes skoleboder samt kantiner.
Kommunen ønsker en løsning, som kan friholde skolerne for at modtage kontantbetaling i deres skole-boder og ligeledes i kantinerne. Samtidig skal løsningen kunne anvendes til betaling for lejrskoler, skole-fester og andre arrangementer.
Tilbuddet skal gælde en komplet service bureau løsning, dvs. at tilbudsgiver skal stå for implementering, drift og vedligehold af løsningen i hele kontraktperioden. Tilbuddet skal gælde en komplet løsning, både hardware og software. Dog med den betingelse at betalingsløsningen skal kobles til den chip (Mifare), som allerede anvendes i Horsens Kommune.
Annonceret4. maj 2015 12:00:00 CEST
Deadline4. juni 2015 12:00:00 CEST
UdbudstypeMindre danske udbud
OpgavetypeBlandet
UdbudsformOffentligt/åbent udbud
CPV kode72200000, 30210000
NUTS kodeDK042
MyndighedstypeKommune

Dokumenter & materiale

Link til udbudsmaterialehttp://www.indkob-hho.dk/UdbudHHO/Aktuelle%20udbud/Annoncering%20af%20betalingsloesning%20Horsens.aspx

Tildelings- og udvælgelseskriterier

TildelingskriterierØkonomisk mest fordelagtige bud
Udvælgelseskriterier

Kontaktperson

NavnLærke Flindt Hyla
Telefon+45 76292026
E-mailudbud-hho@horsens.dk

Ordregiver

NavnHorsens Kommune
AdresseRådhustorvet 4
8700 Horsens
DK
Telefon+45 76292929
E-mailhorsens@horsens.dk
WWWwww.horsens.dk

Send til en kollega

0.047