23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 098-177989
Offentliggjort

It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support


Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Gentofte Kommune
Bernstorffsvej 161
Kontaktpunkt(er): Økonomi, Indkøb
Att: Carsten Pedersen
2920 Charlottenlund
DANMARK
Telefon: +45 39983399
Mailadresse: oekonomi-indkoeb@gentofte.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: http://www.gentofte.dk/

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
1.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne
Den ordregivende myndighed / ordregiveren indkøber på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Leveringsaftale i henhold til SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 11: Managementkonsulentvirksomhed [6] og hermed beslægtede tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Charlottenlund.

NUTS-kode DK012

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Leveringsaftale agtes indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services. Leveringsaftalen omfatter Leveringsaftalen omfatter delaftale 2 ASP/Cloud Kommunal, ydelsesområdet Y26, Social og omsorg.
Gentofte Kommune har som beslutningsgrundlag vurderet, at der jf. SKI's retningslinjer bør anvendes den direkte tildelingsmetode, i det der efterspørges et standardprodukt og standardydelser, uden afvigelser fra tilbudte sortiment eller priser, under gældende SKI 02.19. Gentofte Kommune har på den baggrund benyttet rammeaftalens tildelingsmodel til direkte tildeling. Det kan ud fra gældende tildelingskriterier konkluderes, at aftalen skal tildeles KMD A/S tilbydende systemet KMD CARE. Herunder skal nævnes, at af systemer med mulighed for aftalt drifttid alle dage kl. 0 til kl. 24 tilbydes KMD Care til den laveste pris.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72000000, 72200000, 72240000, 72250000, 72260000, 72300000, 72416000, 72510000, 72514000

II.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 7 900 000 DKK

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1, D2 eller D3)
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Anden begrundelse for tildeling af kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende
Kontrakten er ikke omfattet af direktivet
Leveringsaftalen agtes indgået med den tildelte leverandør. Leveringsaftalen er indgået iht. de i Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services angivne retningslinjer.
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 60
2. Kvalitet. Vægtning 40
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed / ordregiveren
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 69-119099 af 8.4.2014

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.5.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup
DANMARK
Mailadresse: ski_kmd@kmd.dk
Telefon: +45 44601000
Internetadresse: http://www.kmd.dk

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 7 900 000 DKK
V.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerup Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er) Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Håndhævelseslovens § 6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Håndhævelseslovens § 12, stk.1.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Allé 35
2500 Valby
DANMARK

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20.5.2015

Send til en kollega

0.032