Tabletcomputere
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver
I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Københavns Kommune
Artillerivej 127
Kontaktpunkt(er): Pædagogisk IT
Att: Jan Rindom
2300 København S
DANMARK
Telefon: +45 32687200
Mailadresse: janrin@buf.kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: www.kk.dk
I.2)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3)
Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
1.4)
Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne
Den ordregivende myndighed / ordregiveren indkøber på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Betegnelse for kontrakten
Leveringsaftale iht. SKI Rammeaftale 02.02 Computere.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
II.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Ordregiver agter at indgå leveringsaftale iht. Rammeaftale 02.02 Computere. Leveringsaftalen omfatter 1 500 tablets.
II.1.5)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
II.6)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 4 023 951 DKK
Eksklusive moms
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1, D2 eller D3)
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Anden begrundelse for tildeling af kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende
Kontrakten er ikke omfattet af direktivet
Ordregiver agter at indgå leveringsaftale efter gennemførelse af tildeling iht. Rammeaftale 02.02 Computere. Tildelingen er gennemført iht. de retningslinjer for anvendelse af rammeaftalen, som fremgår af rammeaftalen.
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 0
2. Kvalitet. Vægtning 0
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos den ordregivende myndighed / ordregiveren
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Del V: Kontrakttildeling
V.1)
Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2)
Oplysninger om tilbud
V.3)
Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
V.4)
Oplysninger om kontraktens værdi
V.5)
Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
V.1)
Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2)
Oplysninger om tilbud
V.3)
Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
V.4)
Oplysninger om kontraktens værdi
V.5)
Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
V.1)
Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
11.5.2015
V.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud:2
Antal bud modtaget elektronisk:2
V.3)
Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
KMD A/S
Lauritzen Plads 1
9000 Aalborg
DANMARK
Mailadresse: knb@kmd.dk
Telefon: +45 44603245
Internetadresse: www.kmd.dk
V.4)
Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 4 023 951 DKK
Eksklusive moms
V.5)
Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om EU-midler
VI.2)
Yderligere oplysninger:
VI.3)
Klageprocedurer
VI.3.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
VI.3.2)
Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er) Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4 skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 dage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om at ordregiveren har indgået kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Håndhævelseslovens § 6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige indgive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Håndhævelseslovens § 12, stk. 1.
VI.3.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.4)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22.5.2015